Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Hmmm undra om jag skrämde grannfrun senast! Spelar thaimusik, skramlar med is i drinken. Kelade med hennes hundar och låter hennes kisse beträda min tomt. Vafan vill hon inte ha en stänkare idag
I Thailand har man väl mest mekaniska vattenlås av en anledning?
Vi har mekaniska vattenlås i golvbrunnarna i badrummen. Den ena är trasig. Luktar satan ibland. Måste byta men dom sitter ju fast i fixen
Hmmm undra om jag skrämde grannfrun senast! Spelar thaimusik, skramlar med is i drinken. Kelade med hennes hundar och låter hennes kisse beträda min tomt. Vafan vill hon inte ha en stänkare idag
Kissen här hade tagit kattungarna och dratt, hon kanske blev störd av allt oväsen när dom rensa avloppet.
Var ju lite tråkigt när jag tog sonen efter skolan och skulle visa så var det bara en tom låda.
Kissen här hade tagit kattungarna och dratt, hon kanske blev störd av allt oväsen när dom rensa avloppet.
Var ju lite tråkigt när jag tog sonen efter skolan och skulle visa så var det bara en tom låda.
Behövs luft för att det skall rinna bra annars blir det sug i ledningarna. Har arbetat med rör rensning 3 år i Stockholm. Kolla gärna med en röris e googla på det.
Behövs luft för att det skall rinna bra annars blir det sug i ledningarna. Har arbetat med rör rensning 3 år i Stockholm. Kolla gärna med en röris e googla på det.
Ok du menar så, eftersom vi prata om rensning trodde jag du menade nåt rör att rensa igenom.
Har inte och heller aldrig haft problem med dass.
Var ju röret för gråvatten på undervåningen som var stopp inte dass.
Ok du menar så, eftersom vi prata om rensning trodde jag du menade nåt rör att rensa igenom.
Har inte och heller aldrig haft problem med dass.
Var ju röret för gråvatten på undervåningen som var stopp inte dass.
Ja tror vi kommer långt med de, själv har j skruvat caterpillar både i Sverige och utomlands. Klarat mej bra på de. I dag en lycklig pensioner, med skaplig pension.sen att ja gillar bilar och ….. är för mej inga problem
Har jag ju, golvbrunnarna är ju lufting i sig, även T-korsningen vid tvättmaskin.
Det här nåt som byggts upp över lång tid, nu töms oljan i bunkar istället för vasken.
Har jag ju, golvbrunnarna är ju lufting i sig, även T-korsningen vid tvättmaskin.
Det här nåt som byggts upp över lång tid, nu töms oljan i bunkar istället för vasken.
Golvbrunnen borde det vara ett vattenlås ,annars kan det bli en härlig stank .Hoppas att det är bra lutning på rörena det är dom kanske duktiga på i Thailand ??? Ha det gott å undvik fett i rörena
Golvbrunnen borde det vara ett vattenlås ,annars kan det bli en härlig stank .Hoppas att det är bra lutning på rörena det är dom kanske duktiga på i Thailand ??? Ha det gott å undvik fett i rörena
Vi har bott 4 år i huset, får ingen stank in i huset, mekaniska luftlås (för är ju inte vattenlås) men dom håller ju inte 100% tätt. Vilket som är t-korsningen utomhus och där är det fritt luftflöde in...
Även i condon mekaniskt.
Ha inte för bra lutning på rören,
för snabb avrinning gör att vattnet hinner lämna rören före papper, fett och annat skräp som fastnar.
En cm/m är en bra norm med PVC 110 mm.
Avluftningsrör i slutet så det inte blir mottryck som hindrar flödet.
Ja är Inge rörkrökare men har bytt ut alla 3/4 rör mot 4 tum från kök och dusch, nu funkar de, sen spolar ja med högtryck dom andra ca 2 ggr om året funkar för mej
Nä vill inte bli låst pga ett husdjur en dag lättar pandemin och då skall vi nog resa runt lite mer igen som innan.
Nu börjar yngste bli i ålder då det är ok.
Som sagt har det i byn, får leka med det där.
Samma med hund, lätt att ha i byn, dom springer ju löst, inte tillåtet här i villagen.
Kan inte ta med till condon heller, husdjur är inte tillåtna.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.