Vad gör ni ThaiSnack:are just nu?

Svär över sugproppen som skall hålla min GPS. Står bilen för soligt så bara släpper den. Tips om hur man den att sitta mottages tacksamt.

IMG_20220604_165438523.jpg
Silikon

Nu kan ske du inte läste vad jag skrev, jag måste ta en biir, det får bli bara en biir. Eller två.

Men annars kan nog @Audirs2 svetsa upp gps hållaren i rutan med acetylensvetsen.
Ok, svetsa är en udda lösning
Men använd aldrig epoxy som kommer att härda sugkoppen till hård plast.
Ska man flytta den ofta är vanlig diskmedel eller såpa bra.
Skulle själv köpa flera ställningar för en gps.
Kostar inte mycket.

Måste man vara i Sverige för att kunna jobba?

Jag har varit i Thailand ca 14 veckor denna säsongen. Inte tagit en dag semester.
Detta gäller bara er stekare.

Konferans har ju varit ett vanlig ord för kurs/utbildning m.m. trots att det till stor del var festande som var huvudsaken.

Förstår vad du menar men alla har inte den möjligheten för trots allt blir det inslag av semester även om man kollar mejl och kopplar upp sig till "jobbet" varje dag, iaf för mig.

Idag åkte vi till en marknad här i krokarna. Den ( platsen )är speciell då min familj flyttade därifrån när jag var 7. Men nästan varje år har jag besökt den och följt mina dåvarande vänner. En rolig dag mitt i skogen, och det fanns även en del klipp så här i inflationens tid att göra. Ålen är ju skitdyr, men ville ha. Sambon ville smaka storsik, och klart hon ska. Själv tycker jag den är lite för mager. Dessutom köpte jag några öl från en lokalproducent. Där var mycket folk, men inte så många knallar. Nu ska jag klippa gräset, men först en pilsner.

93476360-7B93-4F0B-A166-214A512BE921.webp

A0AF3ABF-F5EC-4567-9E78-9F6B25B56D25.webp

image.webp

Liknande trådar

Svar
5
Visningar
2 K
Anonymius
A
M
Svar