Vad gör ni ThaiSnack:are just nu?

Bara en AC kvar att rengöra innan jag åker hem men det får bli en annan dag :)
Idag blev en annan dag :) rengör den sista ACn som inte blev rengjord vid förra besöket. Använde inte gästrummet då eftersom som jag var själv. Nu när hela familjen är nere så behövs det. Måste montera en AC i grabbens rum. Skall försöka hinna med det denna gång. Vi är bara här 2 och en halv vecka. Kör på med mitt diskmedel :)

A4B93AFA-7817-4604-9FBE-5840BDCAF527.webp

Rakel Åkesson

Rakel Åkesson
Facebook
You're friends on Facebook

Läser brev

2:14 AM​

Rakel​

Rakel Åkesson

Hej Ursäkta mig så mycket för det här sättet att kontakta dig men tiden lämnar mig inget val Jag heter Rakel Åkesson och jag vet att detta meddelande kommer som en överraskning för dig eftersom vi inte kände varandra men Guds nåd riktade till dig och jag skulle vilja att du läser mitt meddelande noggrant. var välsignad i Herren Jesu Kristi namn
✝️
Kort sagt, jag heter Rakel Åkesson av svenskt ursprung och bor i Frankrike. Jag lider av en allvarlig sjukdom som dömer mig till en säker död
1f926.png
♂️
det är (halscancer). Jag har en summa på 351 000 euro som jag skulle vilja skänka till en pålitlig och ärlig person så att han kan dra nytta av den. Jag förlorade min man för 3 år sedan vilket påverkade mig mycket och jag kunde inte komma över det förrän idag, vi hade inga barn. Jag skulle vilja donera denna summa innan min död eftersom mina dagar nu är räknade i brist på denna sjukdom som jag inte har bott. Jag skulle inte vilja veta om du kan dra nytta av denna gåva. Vänligen svara mig direkt på min privata e-postadress
1f64f.png
E-post: rakelakessonr@gmail.com Kontakta mig snart, för mina dagar är räknade. Jag förblir i hopp om att läsa dig. Hjärtligt Tack och Gud välsigne dig. Amen
✝️

Seen by Rakel Åkesson
Det är bara svara & ge ut bank uppgifter:)

Idag blev en annan dag :) rengör den sista ACn som inte blev rengjord vid förra besöket. Använde inte gästrummet då eftersom som jag var själv. Nu när hela familjen är nere så behövs det. Måste montera en AC i grabbens rum. Skall försöka hinna med det denna gång. Vi är bara här 2 och en halv vecka. Kör på med mitt diskmedel :)

A4B93AFA-7817-4604-9FBE-5840BDCAF527.jpeg
Den var inte speciellt smutsig inuti då den inte gått så mycket men nu är det rent o fräscht :)

8508C01A-54E0-4C60-9B66-0B2F85961433.webp

Rakel Åkesson

Rakel Åkesson
Facebook
You're friends on Facebook

Läser brev

2:14 AM​

Rakel​

Rakel Åkesson

Hej Ursäkta mig så mycket för det här sättet att kontakta dig men tiden lämnar mig inget val Jag heter Rakel Åkesson och jag vet att detta meddelande kommer som en överraskning för dig eftersom vi inte kände varandra men Guds nåd riktade till dig och jag skulle vilja att du läser mitt meddelande noggrant. var välsignad i Herren Jesu Kristi namn
✝️
Kort sagt, jag heter Rakel Åkesson av svenskt ursprung och bor i Frankrike. Jag lider av en allvarlig sjukdom som dömer mig till en säker död
1f926.png
♂️
det är (halscancer). Jag har en summa på 351 000 euro som jag skulle vilja skänka till en pålitlig och ärlig person så att han kan dra nytta av den. Jag förlorade min man för 3 år sedan vilket påverkade mig mycket och jag kunde inte komma över det förrän idag, vi hade inga barn. Jag skulle vilja donera denna summa innan min död eftersom mina dagar nu är räknade i brist på denna sjukdom som jag inte har bott. Jag skulle inte vilja veta om du kan dra nytta av denna gåva. Vänligen svara mig direkt på min privata e-postadress
1f64f.png
E-post: rakelakessonr@gmail.com Kontakta mig snart, för mina dagar är räknade. Jag förblir i hopp om att läsa dig. Hjärtligt Tack och Gud välsigne dig. Amen
✝️

Seen by Rakel Åkesson

Är der Rakel i Nigeria :-)

/ SatanG

Tvättat två maskiner och tredje på gång, städat hela gästrummet, plockat i ordning kläder, spolat av entrén och uteplatsen, utfodrat sonen plus lite annat innan ens frugan har satt sig upp i sängen. Men det är klart, solen är ju uppe, bättre att vänta tills den går ned :laugh2: Nu en bira till mig :)

9444A1F8-0C4F-47E7-B5D2-6B237B550443.webp

Tvättat två maskiner och tredje på gång, städat hela gästrummet, plockat i ordning kläder, spolat av entrén och uteplatsen, utfodrat sonen plus lite annat innan ens frugan har satt sig upp i sängen. Men det är klart, solen är ju uppe, bättre att vänta tills den går ned :laugh2: Nu en bira till mig :)

9444A1F8-0C4F-47E7-B5D2-6B237B550443.jpeg
Jag noterar att du dricker öl på ett civiliserat sätt - utan is. Njut av La Dolce Vita! :)

9444A1F8-0C4F-47E7-B5D2-6B237B550443.jpeg
Skilda världar, här gör frun bort alla sysslor när solen just gått upp för att sen lata sig när det blir för hett på dagen.

Därför du får extra denna månaden inte nog att du visar dig, du kommer tidigt också ;)

Ja, de första 3-4 timmarna går åt till att läsa nyheter, svamla på forum, kolla på prylar och annat. Försöker skicka ett mail till någon chef så tidigt som möjligt för att de höga herrarna ska se min arbetsiver.
Raska steg och en målriktad blick mot horisonten när jag tar en okynnestur runt kontoren. Övriga medarbetare (motarbetare) får intrycket att jag är enormt effektiv.

Många tips och trix har jag för att snirkla mig igenom arbetslivet och undvika jobb och avslöja min okunskap, samtidigt som lönen hålls på en acceptabel nivå.

Egentligen gick jag i pension när jag var 25år gammal. Jag bara uppehåller mig på diverse arbetsplatser.

Nä helt riktigt men på min fru spelar det ingen roll. Hon går inte upp tidigt om det inte finns en tid att passa eller jobb.
Ok. Hemma är hon/vi uppe tidigt och efter jag lärt mig kaffetricket sker nåt också när hon går upp.
Förutom när jag hänger på terassen till sent med öl och skriver skit här så går vi oftast och lägger oss tidigt.
Nu har man fått perfekt skift ombord, går och lägger mig 21:00 om riggen inte skall ha nåt sista minuten lyft och går upp 06:00 sen sover jag middag 13:00-15:00.
55555 fan räknade timmarna, många timmar i sängen.
Fast förra båten blev det tvärtom lite sömn för där gick jag och la mig vid 06:00 på morgonen och kan inte sova länge på dagen så var uppe redan vid 09.

Ok. Hemma är hon/vi uppe tidigt och efter jag lärt mig kaffetricket sker nåt också när hon går upp.
Förutom när jag hänger på terassen till sent med öl och skriver skit här så går vi oftast och lägger oss tidigt.
Nu har man fått perfekt skift ombord, går och lägger mig 21:00 om riggen inte skall ha nåt sista minuten lyft och går upp 06:00 sen sover jag middag 13:00-15:00.
55555 fan räknade timmarna, många timmar i sängen.
Fast förra båten blev det tvärtom lite sömn för där gick jag och la mig vid 06:00 på morgonen och kan inte sova länge på dagen så var uppe redan vid 09.

Tuppluren mitt på dagen är detn solklart bästa tuppluren.
Offshore brukade jag ta lunch och gå i säng.
Det kunde hända att det blev 2-3t i bingen under dagen och då orkade man med övertiden.
Jag saknar det ibland.
Nu är det ytterst sällan jag fixar mer än 45 minuter med lunchsömn så länge jag inte kör med hemmakontor.

Liknande trådar

Svar
5
Visningar
2 K
Anonymius
A
M
Svar
7
Visningar
2 K