Rakel Åkesson
Facebook
You're friends on Facebook
Läser brev
2:14 AM
Rakel
Hej Ursäkta mig så mycket för det här sättet att kontakta dig men tiden lämnar mig inget val Jag heter Rakel Åkesson och jag vet att detta meddelande kommer som en överraskning för dig eftersom vi inte kände varandra men Guds nåd riktade till dig och jag skulle vilja att du läser mitt meddelande noggrant. var välsignad i Herren Jesu Kristi namn
Kort sagt, jag heter Rakel Åkesson av svenskt ursprung och bor i Frankrike. Jag lider av en allvarlig sjukdom som dömer mig till en säker död
det är (halscancer). Jag har en summa på 351 000 euro som jag skulle vilja skänka till en pålitlig och ärlig person så att han kan dra nytta av den. Jag förlorade min man för 3 år sedan vilket påverkade mig mycket och jag kunde inte komma över det förrän idag, vi hade inga barn. Jag skulle vilja donera denna summa innan min död eftersom mina dagar nu är räknade i brist på denna sjukdom som jag inte har bott. Jag skulle inte vilja veta om du kan dra nytta av denna gåva. Vänligen svara mig direkt på min privata e-postadress
E-post:
rakelakessonr@gmail.com Kontakta mig snart, för mina dagar är räknade. Jag förblir i hopp om att läsa dig. Hjärtligt Tack och Gud välsigne dig. Amen