Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Uppe till fjälls nu & varierande väder,men mestadels hård nordlig vind och en del regn. Inget drömväder direkt
Nu börjar logistiken med helikoptern, jag har en extra passagerare som ska med hem..Och som väger lite mera än dom vanliga resenärerna.
Uppe till fjälls nu & varierande väder,men mestadels hård nordlig vind och en del regn. Inget drömväder direkt
Nu börjar logistiken med helikoptern, jag har en extra passagerare som ska med hem..Och som väger lite mera än dom vanliga resenärerna.
Busy day, varit på Immigration och hämtat ut ett adressintyg (gratis) samt skaffat internationellt körkortstillstånd på DLT (505 baht).
Hann med att hämta upp ungarna som denna vecka kör Chef/Art Camp.
Busy day, varit på Immigration och hämtat ut ett adressintyg (gratis) samt skaffat internationellt körkortstillstånd på DLT (505 baht).
Vi har varit i en thaiaffär ganska nära oss och handlat lite, frugan längtar efter kycklingfötter. Jag betackar mig! Affären upphör snart så det blev lite fynd till nedsatt pris också.
Är nog lite olika hur seriöst olika länder tar det men det verkar krävas för att hyra bil.
Hittar inte mitt svenska körkort därför jag får gå denna vägen.
Är nog lite olika hur seriöst olika länder tar det men det verkar krävas för att hyra bil.
Hittar inte mitt svenska körkort därför jag får gå denna vägen.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.