Vad gör ni ThaiSnack:are just nu?

Om det är en gubbe jag vill stå och svetsa med på tomten och bygga nåt så är det med dig @in-ka möjligt politiska skilda åsikter men tror igentligen vi inte har det utan har rätt likt tänkande..... möjligt jag är lite älskar mitt folk men det tror jag du med gör.
Detsamma säger jag, politik diskuterar jag aldrig med mina kompisar. Ärliga och reko människor uppskattas oavsett politisk hemvist. Man kan skämta så länge det inte är på allvar. Skulle tveklöst kunna träffa @in-ka med, men jag är ingen svetsare. ;)

Detsamma säger jag, politik diskuterar jag aldrig med mina kompisar. Ärliga och reko människor uppskattas oavsett politisk hemvist. Man kan skämta så länge det inte är på allvar. Skulle tveklöst kunna träffa @in-ka med, men jag är ingen svetsare. ;)
Du kan ju lära dej, det finns ju kärringsvets som kompisen säger om migsvets dessutom om svetsloppan kunde så kan väll alla 555 eller hur

Skänka kan jag och brukar göra men accepterar inte att någon stjäl, fråga så kan du få men stjäla nä nä
Sa till grannen före vi drog till värmen att dom kan gallra å ta en julgran om dom vill
Jag blir lite dubbel, farfar blev omhändertagen i början av 1900 talet, blev ju grym kock och jobbade sig upp på alla fartyg.
Han kom från gävle, barnhemsbarn, gick på sjön och blev stuart, jobba sig upp och blev ricktigt bra i Göteborg....

Jag har en ganska nära vän, han är supervegan och riktigt röd i sin ideologi, men vi har andra gemensamma intressen, spelar väl ingen roll hur man röstar, är väl hur man är som människa som är viktigast

Hej

Jag drar inte likhetstecken mellan politiska åsikter och ovänskap, jag har vänner som är aktiva politiker på olika nivåer i både S, V, MP, C och M, vi vet alla var vi står politiskt men respekterar varandra och då blir det inga problem, vi hsr ju tvärtom kul ihop när vi gnabbas.

Men man går ju inte direkt på fest och diskuterar politik, det vet man ju innan att en del människor inte klarar av att hantera och då är det bästa att undvika detta, det finns ju så mycket annat att prata om också.

Själv tycker jag inte illa om någon individ p.g.a dennes politiska hemvist eller åsikter även om jag naturligtvis inte alltid delar dennes åsikter, vi har ju alla olika bakgrund och är präglade av vår uppväxt, miljö och erfarenheter.

Mvh isan lover

Senast ändrad:
Jag blir lite dubbel, farfar blev omhändertagen i början av 1900 talet, blev ju grym kock och jobbade sig upp på alla fartyg.
Han kom från gävle, barnhemsbarn, gick på sjön och blev stuart, jobba sig upp och blev ricktigt bra i Göteborg....
Min farsa, min morfar, jag, min farfar och många generationer innan har jobbat på sjön.
Behöver faktiskt inte ljuga..

Min farsa, min morfar, jag, min farfar och många generationer innan har jobbat på sjön.
Behöver faktiskt inte ljuga..
Lite avis där även om jag hade en bra uppväxt på bonvischan,
Seglat har jag men bara för nöjes skull, började med en segelskuta på 27m med peke har nu en liten havsfidra på 6m

Har varit hos tandläkaren idag och lagat en fyllning och rensat tänderna. :thumbsup:

IMG_1449.jpg

IMG_1450.jpg

Jag och Inka hade antagligen blivit bra polare över dagen man får skilja på skitsnack och och en svets runt hörnet, tom min lille pöjk förstår skillnaden.

Kan vad det verkar bara svara här då vi inte är så många thai hängare, så får bli en på mig.....

• Wow
Reactions: Nox

Liknande trådar

Svar
5
Visningar
2 K
Anonymius
A
M
Svar
7