Vad gör ni ThaiSnack:are just nu?

Fotvård

IMG_20221119_124842.jpg

IMG_20221119_123124.jpg
Skönt och behövligt för fötterna, du har bara två :thumbsup: :)

För att vara en japs , snygg ja. men kan aldrig slå Forden anser jag
Har du höst talas om Korea (hästrea)? Nä tänkte väl det, ett bonde land som har världens största varvsindustri, nästan störst på mobiltelefoner osv!
Visste du att Japan, ett helst annat land är halvkoreaner? Har ju själv sedan 18 års ålder kört Mopar fram till 1990 när det blev Audi S2! Sedan lite annat tyskt som inte funka alls (WV)! Sedan så gör ju japparna tex Nissan GTR som kallas för "The widow maker" precis som Ford Musse Pigg!
Nissan har 570 hp orginal och den går att astrimma, men vad vet jag som är en enkel svetsare! :beer:

DSC_0278.webp

Har du höst talas om Korea (hästrea)? Nä tänkte väl det, ett bonde land som har världens största varvsindustri, nästan störst på mobiltelefoner osv!
Visste du att Japan, ett helst annat land är halvkoreaner? Har ju själv sedan 18 års ålder kört Mopar fram till 1990 när det blev Audi S2! Sedan lite annat tyskt som inte funka alls (WV)! Sedan så gör ju japparna tex Nissan GTR som kallas för "The widow maker" precis som Ford Musse Pigg!
Nissan har 570 hp orginal och den går att astrimma, men vad vet jag som är en enkel svetsare! :beer:

DSC_0278.webp
Jag vet allt detta, men ändrar inte på min inställning till fula moderma Japanska bilar, samt att jag anser Forden vara en vacker bil med klassiska linjer, jag vet att mängder av dessa Japanmaskiner slår USA bilar med järnspisar med hästländer,både på stripen, samt på banan då en Musse inte har det minsta att säga till om i väghållning, men förändar inte min syn CB media har en massa filmer från Thailand , kollar du dessa ?
Eller denna passar nog dig ännu bättre

Senast ändrad:

DSC_0278.JPG
Känslan att köra en V8,det är vad det är

Jag vet allt detta, men ändrar inte på min inställning till fula moderma Japanska bilar, samt att jag anser Forden vara en vacker bil med klassiska linjer, jag vet att mängder av dessa Japanmaskiner slår USA bilar med järnspisar med hästländer,både på stripen, samt på banan då en Musse inte har det minsta att säga till om i väghållning, men förändar inte min syn CB media har en massa filmer från Thailand , kollar du dessa ?
Eller denna passar nog dig ännu bättre
Jäpp, brukar kolla på den gubben! Han kör longtail boat med en brutta som e så snygg!:love_transparent:

Forden är asgrym , dels för att det just är en Ford, sen för att den är gul sen för att den är en vad jag anser "riktig bil" inte nån Japs med något märkligt utseende likt en groda som de flesta nya Japsbilar är, fortsätt du lägg in bilder på Forden , mig glädjer det att se den :thumbsup: :)

Lamborghini är väl långt ifrån Japs.
Det är däremot en italiensk Audi om man ska vara snäll.

Liknande trådar

Svar
5
Visningar
2 K
Anonymius
A
M
Svar
7
Visningar
2 K