Vad gör ni ThaiSnack:are just nu?

Kom inte längre än dit upp och var tur för efter jag kom ner igen fick jag springa på dass.
Bästa är ju sitta på en stol på stranden, det gjorde vi första gången, andra gngn ett tak på Dusith thani och 2 sista här vid condon men är inte samma sak.
Bökigt ta sig ner med barn om man inte är ute i god tid eller har hotellrum i området.

20221126_194525.jpg

20221126_194129.jpg

Kom inte längre än dit upp och var tur för efter jag kom ner igen fick jag springa på dass.
Bästa är ju sitta på en stol på stranden, det gjorde vi första gången, andra gngn ett tak på Dusith thani och 2 sista här vid condon men är inte samma sak.
Bökigt ta sig ner med barn om man inte är ute i god tid eller har hotellrum i området.

20221126_194525.jpg

20221126_194129.jpg
Tror bäst du kommer upp till Isaan o får vällagad mat...men en bakterie o influensa rår vi inte på :rolleyes:

Är det dålig mat det kommer ifrån så är det självförvållat då jag lagat långsamt upptinad mat.
Men är nog en hård mage och många dagar sen gick på dass som proppen släppte, jag är väl den enda som blir hård i magen i Thailand.
Och nu som en skinnflådd babian istället. Ät mera fiber, jag äter fiberberikad havregrynsgröt varje morgon. Aldrig några problem med magen.

Är det dålig mat det kommer ifrån så är det självförvållat då jag lagat långsamt upptinad mat.
Men är nog en hård mage och många dagar sen gick på dass som proppen släppte, jag är väl den enda som blir hård i magen i Thailand.
Akta dig för det, kan bli problems senare i livet! Skiten måst ut varje dag!

Idag var det bleke på promenaden då levererar inte vindkraften.
Men som tur är levererar Karlshamnsverken.:thumbsup:

1669480861983.jpeg

På vägen hem gick jag inom Willys och handlade lite lördagsgodis 39,90kr/asken.
Så ikväll ska det syndas ordentligt..börjar med ett par öl sedan blir det choklad och whisky :beer:

1669480903667.jpeg

Idag var det bleke på promenaden då levererar inte vindkraften.
Men som tur är levererar Karlshamnsverken.:thumbsup:

1669480861983.jpeg

På vägen hem gick jag inom Willys och handlade lite lördagsgodis 39,90kr/asken.
Så ikväll ska det syndas ordentligt..börjar med ett par öl sedan blir det choklad och whisky :beer:

1669480903667.jpeg
"Gott gotti gott gott"! :beer:

Hoppas inte kön till Sukhumvith börjar här, inte lämnat Pratumnak än och står helt still.
Kollade inte klockan lämna ju precis vid utcheckning.
Lika bra vända och vänta.

20221127_124444.jpg

Hej

Då var hummerfisket avslutat, det blev 8 st när vi drog våra tinor för sista gången i år, det var ganska fint på sjön, en svag sydostlig vind, 6-7 grader varmt och uppehåll, nu idag ska pojkarna ta upp sina tinor.
Sen nästa vecka ska båtarna upp och sen är det klart för avresa till Thailand.

Mvh isan lover

Liknande trådar

Svar
5
Visningar
2 K
Anonymius
A
M
Svar
7
Visningar