Vad gör ni ThaiSnack:are just nu?

Abonnemanget specat till 1000/Mb (1Gb) ned/in och 100Mb upp/ut. Har inte testa över ethernet, endast över Wifi. Mäter man mot Sverige blir det såklart sämre siffror.

Eftermiddags fika och testar surfen :)
Kommer en mygga då och då. En kompis berättade igår att han haft Duenge precis. Fifan sicket skit.

09C2DF8D-F28C-4BE7-8CD2-7AF56F5775EC.jpeg

Igår kväll på jobbet fick jag ett mycket tråkigt besked,en bekant från förr hade gått bort vid endast 47 års ålder :'(
Han var med familjen på semester i Costa Rica då han plötslig föll ihop & dog på stranden.
Fick mig att tänka på att inget varar för evigt & att man ej ska ta allt för givet.

Igår kväll på jobbet fick jag ett mycket tråkigt besked,en bekant från förr hade gått bort vid endast 47 års ålder :'(
Han var med familjen på semester i Costa Rica då han plötslig föll ihop & dog på stranden.
Fick mig att tänka på att inget varar för evigt & att man ej ska ta allt för givet.
Usch, tragiskt och fruktansvärt för familjen.

Vad var dödsorsaken, antar att han hade tagit sina sprutor då det ofta krävs för den som vill resa? :unsure:

Usch, tragiskt och fruktansvärt för familjen.

Vad var dödsorsaken, antar att han hade tagit sina sprutor då det ofta krävs för den som vill resa? :unsure:
Nu hände detta för endast några dagar sedan,så vet ej om dom gör nån obduktion där borta. Nu blir väl prio på att dom alla får komma hem.
Och vet ej hur dom löser en sån här tragisk händelse. Men om det gick så där snabbt så förmodligen hjärta eller nåt blodkärl som gett upp.

Nu hände detta för endast några dagar sedan,så vet ej om dom gör nån obduktion där borta. Nu blir väl prio på att dom alla får komma hem.
Och vet ej hur dom löser en sån här tragisk händelse. Men om det gick så där snabbt så förmodligen hjärta eller nåt blodkärl som gett upp.
Så fruktansvärt tragiskt. Hoppas att en obduktion genomförs så att man kan klarlägga orsaken. Det kan t ex vara aortaaneorysm, brister den går det väldigt fort om omedelbar vård uteblir. Beklagar innerligt. :'(

Våran skall ut på tjugondedag Knut. En kungsgran som inte har släppt mer än ett fåtal barr.

Äh! Gör som farsan min gjorde, han vattnade med sockerdricka varannan gång, granjävel började slå ut knoppar i slutet mars-april månad, då tyckte gubbfan att det var läge och kasta ut den, vilket gjorde våra grannar konfunderaderade över vem faan slängde ut granen till påskhelgen.. :laugh:

Farsan, i ett nötskal han gillade att driva med andra, en annan gång(far, var busschaufför)så klev det på en dam med jycke i kopplet, damen ifråga frågade snällt om hunden kunde sitta på sätet brevid henne och farsan replikerade självklart inga som helst problem:
- så länge hunden har tassarna på golvet så kan den sitta på sätet...

@Jo-Be

Liknande trådar

Svar
5
Visningar
2 K
Anonymius
A
M
Svar
7
Visningar