Vad gör ni ThaiSnack:are just nu?

Ja det är hårt ;)
Man måste allafall vara här. Jag börjar väl en 2 års nedtrappning inför pensionen. :-\ :thumbsup:
Rolf

Förlåt Berra ska inte upprepas! Men jag och legolas har alltid haft svårt med just detta :laugh:.

En timme kvar till lunch mums! Pad thai gai blir det till lunchen :thumbsup:
Håller på att rädda viktig data just nu men datorn är så jäkla seg..

"legolas " sa:
Hoppas nu inte att detta oxå är off topic.... För jag sitter och väntar på att ongjävvlarna skall komma in, så jag kan fixa hamburgare till dom till middag, och sen skall jag glida över till Dan (Mr Seattle), och vi skall pröva ett par olika groggrecept som vi har.......jobbat fram.....

;D ;D ;D
;D ;D ;D
;D ;D ;D

Jag fick ju visa att jag är moderator ju! Nya groggrecept - spännande. Yrseln kommer säkert så småningom. ;)

Det är riktigt Berra spänn musklerna :) Sen tar vi det lite lngt så vi kan störa Lego riktigt tidigt i morgon :laugh:
Rolf

"Rolf " sa:
Det är riktigt Berra spänn musklerna :) Sen tar vi det lite lngt så vi kan störa Lego riktigt tidigt i morgon :laugh:
Rolf

Du sa det, Rolf! Zääta som är ett tekniksnille kan kanske installera ett riktigt högljutt alarm på hans dator som vi kan fjärrutlösa hehehe. ;) ;D 8)

Jag skall snart iväg med frugan och fylla på förrådet av thaiprodukter innan jag ger mig iväg på jobb, det blir troligtvis på måndag.

Ingen som vet var han bor så vi kan muta nån granne som har en stor jävla hund som dom kan binda vid hans grindstolpe så att den skäller som f-n vid 4-tiden på morgonen :laugh: :laugh:
Rolf

Just nu har jag lunchrast, så jag har vräkt i mej ett hårt knäckebröd utan nåt på sen ett päron.

Men det bästa utav allt är att jag har tagit fram en Kyckling ur frysen som åker in i ugnen direkt efter jobbet när jag kommer hem. Självklart Ris till det. :P :P

Ja vi får väl ta och lösa det vid ett senare tillfälle att få legolas humör i riktig gungning :angel:

Kycklingen, inte kan du kalla det för lunch i alla fall du måste äta mera!

Tjenare Lego hoppas det var trevligt ändå och att du får en skön natts sömn :-\
Hörs i morrn
Rolf

Jäva Zetterberg nu har han gjort det ingen ;D ;D ;D
Du kanske skulle kolla hur mycket minne du har eller om det börjar bli fullt på disken
Rolf

"zetterberg_88 " sa:
Ja vi får väl ta och lösa det vid ett senare tillfälle att få legolas humör i riktig gungning :angel:

Kycklingen, inte kan du kalla det för lunch i alla fall du måste äta mera!

Jag äter en rejäl portion efter arbetsdagens slut.

Vad skönt för dig Gaae har det riktigt jobbigt på arbetet idag och sedan njut av en skön semester :beer:

Liknande trådar

Svar
5
Visningar
2 K
Anonymius
A
M
Svar
7
Visningar
2 K