Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Hoppas nu inte att detta oxå är off topic.... För jag sitter och väntar på att ongjävvlarna skall komma in, så jag kan fixa hamburgare till dom till middag, och sen skall jag glida över till Dan (Mr Seattle), och vi skall pröva ett par olika groggrecept som vi har.......jobbat fram.....
Ingen som vet var han bor så vi kan muta nån granne som har en stor jävla hund som dom kan binda vid hans grindstolpe så att den skäller som f-n vid 4-tiden på morgonen
Rolf
Just nu har jag lunchrast, så jag har vräkt i mej ett hårt knäckebröd utan nåt på sen ett päron.
Men det bästa utav allt är att jag har tagit fram en Kyckling ur frysen som åker in i ugnen direkt efter jobbet när jag kommer hem. Självklart Ris till det.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.