Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Igår så förde jag över allt ifrån min gamla iPhone till den nya med lite hjälp av sambon. Idag förde jag över mitt BankID till den nya. Sambon satt jämte och bara kollade att jag gjorde rätt. Så nu är den gamla (7:an) undanlagd.
Idag har jag även kört en diskmaskin, kört två maskiner tvätt, bytt sängkläder, städat, skurat golv,skalat potatis mm.
Nu är vinet upphällt och sambon lagar middag. Det blir något med fläskytterfilé och potatisen som jag skalade.
Igår så förde jag över allt ifrån min gamla iPhone till den nya med lite hjälp av sambon. Idag förde jag över mitt BankID till den nya. Sambon satt jämte och bara kollade att jag gjorde rätt. Så nu är den gamla (7:an) undanlagd.
7+, hade vi, innan den hade en 5. Ca 5 år på varje.
Nu bytte vi pga att sambon hade inget ljud när han ringde eller fick samtal. Hoppas dessa håller lika länge.
Jag köpte min Sony Ericsson W880i Walkman 2008 och jag kan fortfarande både ringa, SMS:a och lyssna på P1. Dessutom tar den liten plats och går lätt ned i byxfickan och så finns det de som tycker jag skall byta - tokstollar.
Jag köpte min Sony Ericsson W880i Walkman 2008 och jag kan fortfarande både ringa, SMS:a och lyssna på P1. Dessutom tar den liten plats och går lätt ned i byxfickan och så finns det de som tycker jag skall byta - tokstollar.
Perfekt morgontemperatur, har hållt på och felsökt på datorn nu på morgonen verkar som ett minne är sönder sen skall bort till sjukhuset så sonen får sista rabiesvaccinsprutan efter en hund nafsade på han i byn sen skall det vara någon stor buddagrej i villagen som skall börja kl 10:00 och kanske till slut ta en middag nere på Pratumnak, Oxygen hade passat bra idag med det fina vädret.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.