Vad gör ni ThaiSnack:are just nu?

Känns rätt ok detta, packade väskan innan jag flög hit den står klar i Gbg, ingen stress med långt flyg och direkt ombord blir par dagar i Göteborg, är incheckad och klar.
Får känna hur bra jag har det hemma här nere ;)
Träffar lite polare vilket man missat innan då varit direkt båt och hem.
Kapten från förra båten samma rederi hörde av sig igår, fick positiv feedback och verkar som nåt på G men det har jag ju trott innan så får se.

Nu har man bytt beach, bira och plusgrader mot skog, vatten och minusgrader :) :thumbsup:

AE14B5D4-009E-477D-8EC3-F955B1785628.jpeg

5C6AC223-6577-40F2-BCC2-90CC549DBC01.jpeg
Uppskattar du den årliga omväxlingen?

Jag hade velat ta med hela familjen och få upplevelse som din fru där uppe, grymt häftigt.
När jag tänker på ta dom till Sverige vintertid så lövlöst, blaskigt och kallt.
Hade tagit med familjen på sekunden om jag kunde erbjuda dom samma som Julia...
Klart vi ska träff's Nemo :thumbsup: , jag är vän med ett
Skottlänskt team som underhåller Blaikens vind park nu när du snart är supply i tekniken:thumbsup:.
SmartSelect_20201102-174413_Outlook.jpg
SmartSelect_20210327-220140_Gallery.jpg
SmartSelect_20201102-174541_Outlook.jpg

Klart vi ska träff's Nemo :thumbsup: , jag är vän med ett
Skottlänskt team som underhåller Blaikens vind park nu när du snart är supply i tekniken:thumbsup:.
SmartSelect_20201102-174413_Outlook.jpg
SmartSelect_20210327-220140_Gallery.jpg
SmartSelect_20201102-174541_Outlook.jpg
Jag skulle vilja visa min äldste son din del av Sverige, han är lite påläst om landet och han vill se det du visar men så jäkla dyrt med hotell där uppe skall jag ta med familjen dit går nu en hel kvartalslön bara i boende....

Julias son är 11 och är Thai, en bra kompis i skogen i norr :) .
1672822528893.jpg
Ta det som det är @Walter jag har växt upp på öarna i västkusten haft våra orkaner, haft våra båtar och gått ut i oväder.
Jag har harvat hela mitt liv på sjön, lite bättre nu då fått bättre ansällningsmöjlighet. Men jag har möjligt inte gjort mer men jobbat iaf 10 för upprätthålla livet på Ö utan extra.

Ta det som det är @Walter jag har växt upp på öarna i västkusten haft våra orkaner, haft våra båtar och gått ut i oväder.
Jag har harvat hela mitt liv på sjön, lite bättre nu då fått bättre ansällningsmöjlighet. Men jag har möjligt inte gjort mer men jobbat iaf 10 för upprätthålla livet på Ö utan extra.
Nemo, är du nykter eller mera...?

Nemo, är du nykter eller mera...?
Nä men säger att en sjöman gör 10 som skogsman.
Jag kommer från fisket, har varit fiskare på trålare sen jag var 16 ¨r gammal, jobbat från skolan. Gick in på universitet lärde mig sjöfart vid äldre dagar.
Behöver inte vara full eller nyckter för att förstå att du kan inte ett skit om sjöfart, och jag är för onykter för orka diskutera.

Nä men säger att en sjöman gör 10 som skogsman.
Jag kommer från fisket, har varit fiskare på trålare sen jag var 16 ¨r gammal, jobbat från skolan. Gick in på universitet lärde mig sjöfart vid äldre dagar.
Behöver inte vara full eller nyckter för att förstå att du kan inte ett skit om sjöfart, och jag är för onykter för orka diskutera.
Du glömmer bort att jag ligger bakom 40 fot under I Wolfcraft...."full med torpeder" Nemo

Du glömmer bort att jag ligger bakom 40 fot under I Wolfcraft...."full med torpeder" Nemo
Om du menar Warcraft world of War craft så liggger du tidsålder efter min rouge och när jag raiadade ligger fortsatt #2 i världen och var #1 när jag var aktiv i raida.
555 förstod att inte det de gällde men får va tydlig, även jag har var 1 i världen som dataneard.

Äh skrev för vad, blev löjligt och onycktert.
Vi hade älskat få uppleva och hänga med ut en dag som du och Julia visar @Walter, är ju var människas dröm.
Jag käftade lite bara och löjligt, skall vi på semester så blir det de ni kan erbjuda hade vart så kul.

Liknande trådar

Svar
5
Visningar
2 K
Anonymius
A
M
Svar
7
Visningar
2 K