Vad gör ni ThaiSnack:are just nu?

Jag dricker mitt morgonkaffe inför dagens läkarbesök och tänker på att man kan ha det bra även i Sverige. :)
Jag har gjort bort mitt läkarbesök idag och fått alla resultat från provtagning och röntgen.

Blodfetter över gränsen, bra blodsocker och blodtryck.
Läkaren tyckte att jag var för kort för min vikt ;)
Mindre ris och mer grönsaker för att justera längd eller vikt.

Lungorna är skadade efter ett antal lunginflammationer med ärr och förhårdnader som inte blir bättre.
Så sämre syreupptagningsförmåga,
blir att lägga undervattenskarmeran på hyllan känns det som.

Jag har gjort bort mitt läkarbesök idag och fått alla resultat från provtagning och röntgen.

Blodfetter över gränsen, bra blodsocker och blodtryck.
Läkaren tyckte att jag var för kort för min vikt ;)
Mindre ris och mer grönsaker för att justera längd eller vikt.

Lungorna är skadade efter ett antal lunginflammationer med ärr och förhårdnader som inte blir bättre.
Så sämre syreupptagningsförmåga,
blir att lägga undervattenskarmeran på hyllan känns det som.
Synd, du kommer att sakna Nemo. Men det gäller att ta hand om sig själv. Återstår att se vad mina blodprover säger, förhoppningsvis är allt OK. Jag är hursomhelst nöjd med att ha samma läkare på vårdcentralen sedan vi flyttade till orten för 12 år sedan.

Synd, du kommer att sakna Nemo. Men det gäller att ta hand om sig själv. Återstår att se vad mina blodprover säger, förhoppningsvis är allt OK. Jag är hursomhelst nöjd med att ha samma läkare på vårdcentralen sedan vi flyttade till orten för 12 år sedan.
Snorkling ger jag inte upp.
Men att fridyka till 3-5m i +15 sekunder. känns svårare.

Nu har jag över tusen fina bilder av olika fiskar och behöver inte fler av samma sort.
Nemo finns det gott om även på grunda vatten i området.

20181219_222957.jpg
20181221_104623.jpg

Årliga läkarbesöket avklarat. Det finns förutsättningar att hänga med ett tag till, alla provsvar är bra. Blodtryck 140/90 vilket enligt henne är helt ok för min ålder. Så ingen förändring bland medikamenterna jag käkar och det är inte många.
Hittar ingen bra tråd om rally. Nu körs Svenska Rallyt i Umeå. hela världseliten är här och i mitt tycke ett Rally med svårigheter inte
bara fart framåt på Asfallt, snårigt, kurvigt, snövallar som ett Rally ska vara. Finns lit på youtube. I morgon Svt 1kl 08,00
svt2 kl14,00

Hittar ingen bra tråd om rally. Nu körs Svenska Rallyt i Umeå. hela världseliten är här och i mitt tycke ett Rally med svårigheter inte
bara fart framåt på Asfallt, snårigt, kurvigt, snövallar som ett Rally ska vara. Finns lit på youtube. I morgon Svt 1kl 08,00
svt2 kl14,00
Du kan ju tex gå in i tråden "grymma bilar från Asien" så hamnar all motorsport där! Vi är nog många som gillar både rally F1 och annan motorsport!

Besökt en nyöppnad delikatessaffär i stan.
Målgruppen är, amerikaner, europeer, japaner, koreraner och filipino i den rikare medelklassen.

Allt finns för dessa grupper
till höga priser, det kostar att ligga på topp.

men om baconöl och andra udda varianter går att dricka vill jag inte ens testa.
Då går till och med en Chang med is ner istället.

IMG_20230211_142324.jpg
IMG_20230211_133325.jpg
IMG_20230211_133032.jpg
IMG_20230211_133916.jpg
IMG_20230211_141952.jpg
IMG_20230211_133158.jpg

Besökt en nyöppnad delikatessaffär i stan.
Målgruppen är, amerikaner, europeer, japaner, koreraner och filipino i den rikare medelklassen.

Allt finns för dessa grupper
till höga priser, det kostar att ligga på topp.

men om baconöl och andra udda varianter går att dricka vill jag inte ens testa.
Då går till och med en Chang med is ner istället.

IMG_20230211_142324.jpg
IMG_20230211_133325.jpg
IMG_20230211_133032.jpg
IMG_20230211_133916.jpg
IMG_20230211_141952.jpg
IMG_20230211_133158.jpg
Vad kostar Chang där i affären i Filippinerna?

Det är intressant för dem med koppling till Thailand.

Liknande trådar

Svar
5
Visningar
2 K
Anonymius
A
M
Svar
7
Visningar
2 K