Vad gör ni ThaiSnack:are just nu?

Dags för rengöring av aircondition.

IMG_1508.jpg
Klena/utslitna bladfjädrar, eeller bara överlastat bilen? :)

Och sedan vet alla svetsare att alla sorter av smycken inte får användas när man joppar! Framför allt i när man borrar och jobbar i en fräsmaskin!
Varför? Jo man kan fastna med och dras med in i maskinen! En klocka kan leda ström tex!
Det behöver man inte vara svetsare för att veta.
Ringar är bra exempel. Klämskada, ringen fastnar och rycker av fingret eller så bränner ringen av fingret när man pillar med spänningssatta kablar.
Roterande utstyr så ska de flesta lössittande klädesplaggen bort, jobba inte med handskar eller annat som kan dras in i maskinen eller rotera med maskinen.
Klocka går däremot hur fint som helst i de flesta tillfällen, beroende på material.

Efter över ett dygns resande och mycket sittande på röven var det dags att röra på sig.
Jag hittade en fin motionsslingan runt en liten damm bakom stationen i Udon..den var inte så lång och inte någon terrängbana direkt..men jag gick två rundor.
1676635240047.jpeg

1676635300274.jpeg

1676635425252.jpeg

Lite annorlunda bro..inte handikappvänlig precis.
1676635593814.jpeg

Thailändskt hantverk på gång men hantverkarna var inte där:unsure:
Säkerheten främst :oops:
1676636416806.jpeg

Och efter det lite paneng gai.

1676635676775.jpeg

Jag hittade en fin motionsslingan runt en liten damm bakom stationen i Udon..den var inte så lång och inte någon terrängbana direkt..men jag gick två rundor.
1676635240047.jpeg

1676635300274.jpeg

1676635425252.jpeg
Min "löparbana":p, den är 2 km, vårt hus ligger inte så jättelångt därifrån och brukar cykla dit. På kvällen kör damerna aerobic vid brandstationen. Sedan finns det väl några halvtaskiga "utegym" där man kan köra några basövningar med den egna kroppen som belastning.

Senast ändrad:
Det är uppenbarligen mycket du inte har hört.
Har 3 barn så jag vet men kan aldrig i mitt liv kalla det barnpassning dom är en del av mitt liv så vi levde tillsamans, sjuk eller frisk
Nu är mina barn stora och klarar sej själv vilket var min tanke när dom blir stora,Bara en grej mitt sista barn en flicka har
Down sondrom, Gnäller inte men mitt ex blevsjuk i 2 år så jag tog om hand henne samtidig tsom jag jobbade, skulle jag kalla
det barnpassning, nä Min dotter Sara är den bästa flicka man kan ha, ärlig, snäll, allt. Så barnpassning gör man åt grannbarnen

Liknande trådar

Svar
5
Visningar
2 K
Anonymius
A
M
Svar
7
Visningar
2 K