Vad gör ni ThaiSnack:are just nu?

Dom tycker väl det är kul med en liten souvenir, har du en anledning till allt du placerar runt hemmet?
Den står bra där, fin mack.
Tack för förklaring men var har du fått det ifrån att jag har placerat saker runt mitt hem ? Det har jag inte och skulle hustrun få för sig att placera en vit grisj-vul utanför min dörr åker hon ut fortare än kvickt.

Tack för förklaring men var har du fått det ifrån att jag har placerat saker runt mitt hem ? Det har jag inte och skulle hustrun få för sig att placera en vit grisj-vul utanför min dörr åker hon ut fortare än kvickt.
Nä inte du kanske, men många placerar ut lite prydnad i hem och trädgård, rätt vanligt faktist bland folk....

Extremt bakis idag men det var det värt. Fick dansa mor lum med bartjejerna. Farangerna droppade av en efter en. Var själv kvar tillslut. Men efter kl 3 blev ja lite trött och raglade till bilen. Frugan körde hem. Farangerns återvände så fort de bytta musik o ja gick därifrån. Varför e dom såna tråkmånsar.?

Innan dess satt ja o tjöta med några engelsmän. En där var gift och ensam här och han tyckte det var kul att prata med mig för jag va inte bara i baren för att leta efter ett ligg. Ligger nog nåt idet. Gubbarna e i baren bara för en sak få som e där för att dansa mor lum

Farsan skickade bild på sin termometer uppe i Udon.

Jag jämförde med här. 7 grader svalare.

1681283065065.jpg

1681282892006.jpg

Har sett igenom dessa program om Alzheimer som båda mina föräldrar drabbades av, huva så hemsk sjukdom.

I dag när jag skulle betala bilen fick jag problem. Avvisad betalning via modern betalningsrutin. De hade inget plus- eller bankgirokonto framkom i samtal med KVD. Prata med banken. Telefonkö en halvtimme. Banken hade utan att underrätta mig lagt in en spärr på 38 tusen. I reklamen stod det 250 tusen i en gammal uppgift enligt banknongen. Gissar att fler haft problem likt mig. Hos Nordea kan man inte se vilken spärr man har. Spärrsamtalet inkl väntetid tog en timme.

I dag när jag skulle betala bilen fick jag problem. Avvisad betalning via modern betalningsrutin. De hade inget plus- eller bankgirokonto framkom i samtal med KVD. Prata med banken. Telefonkö en halvtimme. Banken hade utan att underrätta mig lagt in en spärr på 38 tusen. I reklamen stod det 250 tusen i en gammal uppgift enligt banknongen. Gissar att fler haft problem likt mig. Hos Nordea kan man inte se vilken spärr man har. Spärrsamtalet inkl väntetid tog en timme.

Fungerar det inte att dra kort några gånger?

Efter besöket i Malmö blev Lille Fridolf återigen tvingad till Bauhaus för inköp av mer grejer till trädgården. Därefter till ICA Maxi för veckoinköp samt en rakapparat till den 18-årige fjunige ynglingen. Jag sa till honom att det räcker med en grov handduk men det förslaget accepterades inte. :)

Efter besöket i Malmö blev Lille Fridolf återigen tvingad till Bauhaus för inköp av mer grejer till trädgården. Därefter till ICA Maxi för veckoinköp samt en rakapparat till den 18-årige fjunige ynglingen. Jag sa till honom att det räcker med en grov handduk men det förslaget accepterades inte. :)
Är ju sånt som är kul, åka till Bauhaus liknande butiker etc. Inget jag blir tvingad till hemma tvärtom, frugan har inget intresse av nåt jag fixar med, nåt jag får hålla på med själv. Hon gillar mest tomt hus med madrasser som kan rullas ihop.
Sist på IKEA tjöta hon på att åka hem, nästa gång kanske jag åker själv så kan spendera några timmar extra ;)

Är ju sånt som är kul, åka till Bauhaus liknande butiker etc. Inget jag blir tvingad till hemma tvärtom, frugan har inget intresse av nåt jag fixar med, nåt jag får hålla på med själv. Hon gillar mest tomt hus med madrasser som kan rullas ihop.
Sist på IKEA tjöta hon på att åka hem, nästa gång kanske jag åker själv så kan spendera några timmar extra ;)
IKEA! OMG, allt hopp är ute. Bra att teerak har körkort så att jag slipper åka dit.

Här är tvärtom, frugan stannar oftast hemma när jag drar och shoppar, det gäller det mesta.
Ibland hänger hon med till Big-C iaf men sällan.
Jag gillar gå i butiker.
555, bra att du bejakar din kvinnliga sida. ;) Det finns en anledning till att det mest är riktiga män som sitter på bänkarna ute i gångarna i en galleria. Sällan några kvinnor där, dom shoppar loss.

Liknande trådar

Svar
5
Visningar
2 K
Anonymius
A
M
Svar
7
Visningar
2 K