Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Jo jag vet. Men nu gällde det vad det var som var roligt med det han skrev. Du får utveckla det nu så vi andra förstår hur du tänkte. Har du sagt A får du säga B.
Jo jag vet. Men nu gällde det vad det var som var roligt med det han skrev. Du får utveckla det nu så vi andra förstår hur du tänkte. Har du sagt A får du säga B.
Jo, denna gången ska jag inte ge mej.
Det är en massa konstiga inlägg som jag inte begriper ett dugg av, jag vill veta, vad är det annars för mening att vara med i ett forum om man inte begriper vad andra medlemmar skriver. Då kan jag lika gärna vara med i ett ryskt forum, där skulle jag inte heller begripa något.
Jo, denna gången ska jag inte ge mej.
Det är en massa konstiga inlägg som jag inte begriper ett dugg av, jag vill veta, vad är det annars för mening att vara med i ett forum om man inte begriper vad andra medlemmar skriver. Då kan jag lika gärna vara med i ett ryskt forum, där skulle jag inte heller begripa något.
Idag blir det besök hos morsan under tiden frugan är hos en klasskompis från skolan i Lund och får massage. Hon undervisar henne samtidigt så att hon är lite förberedd inför massagekursen i Thailand. Det blir i maj hon skall gå den (förhoppningsvis).
Och det ser du fram emot gottegris där. Själv tror jag att jag ska ta och knalla ut och fixa till mitt pelletsföråd, det är en skyddsplåt som har fallit ner över matarskruven (jag fuskade lite när jag satte dit den) när det kom in 6 ton pellets så höll inte mitt stöd för plåten så det rasade vid ena gaveln. Men det fixar sej, tycker det är rätt kul och pyssla med lite av varje. Dra lite vatten spika lite el, bygga nåt kul, en ny hatthylla tex. Eller fixa till en dator inför semestern
Skönt att man slipper skotta snö alla fall.
Sen blir det väl lite slalom (på tv).
PSYDROP - HAR DU LAGT NED DUBBELN ELLER???
Om jag vet, så kan jag ta bort dig, och slippa jaga
en gubbe som inte vill vara med.
tacksam för ditt svar!!!
Så nu pustar man ut efter en dag i pannrummet. Fick klä av mej ute i tvättstugan, vi har den inte i huset. Det vart lite kall att springa in
Sitter och kollar Man C, Nott C 4-0 och sköljer ner soten.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.