PanPan
Forumveteran
Du blandar ihop kvartssamtal med förälrarmöte tror jag.Gör han säkert med en 14 åring hemma men var det inte sonen det handla om eller skulle han inte vara med konstigt föräldramöte
Har 3 barn så varit med om många föräldramöten Ok inte i ThaiEn 5-7 årig pojke måste man kunna lämmna några timmar
det här var ett föräldrarmöte, alltså informationmöte där föräldrar sitter och lyssnar på om skolans framtidsplaner.
Inga barn skall springa runt och störa.
Inte ett individuellt möte gällande ens barn vilket iaf när jag växte upp kallades kvartsamtal.
Här så sköts dessa sk kvartssamtal som så att lärarna gör hembesök 2 gånger om året och pratar om barnens utveckling.
Här är föräldrarna och inga som hade barn med sig, räcker en förälder går på föräldramöte och delger den andre, ingen info ges på Eng så då passar det bäst att frugan går.
Precis som när vi gick på internationell så delgavs ingen info på Thai och passade bäst att jag gick.
Det var också för flera årskurser, för den äldre så var det alla elever årskurs 6-9 och för den yngre var det väl alla i kindergarden.
Blivit trångt om alla föräldrar kom.