Vad gör ni ThaiSnack:are just nu?

Bytt rum till hotell, 450kr natten.
Mat och dryck är billigt här, var och käka brunch med farsan i väntan på incheckning 1,7 Euro för en macka.
I butik en flaska rödvin 1,38 Euro ett 6 pack öl 3,5 euro.

20240104_150700.jpg

Sett småkronorna besegra tjeckien med 5-2 och nu vidare mot finalen,men lite svårt att känna den riktiga glädjen just nu i denna stund...

Fick ett samtal tidigare under dan och besked att en nära släkting gått bort endast 47 år gammal (hjärtat),vi hade väldigt nära kontakt och pratade över telefon flera gånger i veckan,det har fått mig att tänka på hur fort livet kan ändras...:'(

Hade även ringt och pratat med honom igår mindre än 2 tim innan han avled,och skickade sms tidigt idag och fick då inget svar & tänkte det var underligt..men fick då lite senare höra det tragiska...

Senast ändrad:
Sett småkronorna besegra tjeckien med 5-2 och nu vidare mot finalen,men lite svårt att känna den riktiga glädjen just nu i denna stund...

Fick ett samtal tidigare under dan och besked att en nära släkting gått bort endast 47 år gammal (hjärtat),vi hade väldigt nära kontakt och pratade över telefon flera gånger i veckan,det har fått mig att tänka på hur fort livet kan ändras...:'(

Hade även ringt och pratat med honom igår mindre än 2 tim innan han avled,och skickade sms tidigt idag och fick då inget svar & tänkte det var underligt..men fick då lite senare höra det tragiska...
Tragiskt värre..på tok för tidigt och orättvist :confused: på alla vis. Vet du om orsaken kan ha med bakomliggande faktorer typ längre tids sjukdom? Känner med er ikväll:wai:

Tragiskt värre..på tok för tidigt och orättvist :confused: på alla vis. Vet du om orsaken kan ha med bakomliggande faktorer typ längre tids sjukdom? Känner med er ikväll:wai:
Är förmodligen en stor del ärftligt då hans far dog vid nästan samma ålder trots opererat hjärta.

Tydligen kände han av nåt och hann ringa 112,men då han var 2 mil ute i luleå skärgård i sin älskade stuga så hittade dom honom död ute på isen,gjorde upplivningsförsök i 20 min men fick aldrig igång honom.

Är förmodligen en stor del ärftligt då hans far dog vid nästan samma ålder trots opererat hjärta.

Tydligen kände han av nåt och hann ringa 112,men då han var 2 mil ute i luleå skärgård i sin älskade stuga så hittade dom honom död ute på isen,gjorde upplivningsförsök i 20 min men fick aldrig igång honom.
Han slapp i alla fall långvården! Det är värre än döden! Fruga säger det åxå!

Firar med en kylskåpskall Chang att jag fått en leverans från O'learys i Rayong med många godsaker samt att jag lyckades skrämma liv i skrivaren . ( Det kan bli några till med knäckebrödsmackor med julskinka och Johnnys sötstarka senap som pålägg).
1704459097767.jpeg

Firar med en kylskåpskall Chang att jag fått en leverans från O'learys i Rayong med många godsaker samt att jag lyckades skrämma liv i skrivaren . ( Det kan bli några till med knäckebrödsmackor med julskinka och Johnnys sötstarka senap som pålägg).
1704459097767.jpeg
Kylskåpskall ska filen (filmjölk) vara enligt Every Taube..

Här nere på Bali har de den goda smaken att servera bloody cold beer.....

IMG-20240105-WA0004.jpeg

Kylskåpskall ska filen (filmjölk) vara enligt Every Taube..

Här nere på Bali har de den goda smaken att servera bloody cold beer.....
Som visnörd reagerar jag på dina uppgifter om vem som komponerat en visa. Jag tror att du menar Carl-Antons Överbyvals där han sjunger om kylskåpskall fil ca: en minut in i klippet.

Min röda racer vägrade starta idag, hjälpte inte med startkablar eller att byta batteri så blev bärgningsbil.
Blev naturligtvis försenad till att hämta pojkarna på skolan och strax efter 16:00 så fanns det ingen Bolt/Grab.
Fick handplocka på gatan och sedan muta droskisen att köra mig till skolan och sedan hem med pojkarna.

Problem solved, får se vad Mazda säger imorgon, ikväll blir det movie night med kexchoklad och Ahlgrens bilar.

1704453313522.jpg

1704442967345.jpg

/ SatanG

Blev en lunchpromenad även idag. Solen var framme likaså. Lappmöglet ligger kvar till
Mångas förtret :)

IMG_8509.jpeg
Ja lappmöglet lär vi inte bli av med förrän tidigast i nästa vecka. Jag fick nästan spränga bort isen från rutorna på bilen när jag skulle köra idag. Det tog en stund att få den körklar. Temperaturen har orkat upp till -11 nu, ovanligt här i Skåneland.

Liknande trådar

Svar
5
Visningar
2 K
Anonymius
A
M
Svar
7
Visningar
2 K