Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Skönt att övriga inte var kriminella bridgespelare.
Det blir nog lite av rehabilitering för att komma ur kriminaliteten för dig.
Det är väldigt lätt att bli återfallsförbrytare om man rör sig i fel kretsar.
Var på din vakt med umgänget och vid minsta lilla bridge-antydning så bör du lämna.
Själv har jag nyttjat en hjälpligt fungerande tågtrafik och åkte till Malmö. Sur och stark soppa på kinesen och därefter Möllevångstorget och thaiaffären efter regeringens marschorder. Nu avkoppling i soffan.
Jag befarar att det likväl kan gå galet och kodspråket kan vara luddigt.
Men som hjälp på traven ska jag posta en bild med ord. Hör du några av dessa ord dyka upp frekvent, i något umgänge, så är det på tiden att smita undan.
Tänkte köra till Ica och handla men hörde precis att dom har fått problem med kortbetalningar i hela landet. Det kan tydligen bero på 29 februari. Får väl avvakta annars besöka Bankomaten.
Tänkte köra till Ica och handla men hörde precis att dom har fått problem med kortbetalningar i hela landet. Det kan tydligen bero på 29 februari. Får väl avvakta annars besöka Bankomaten.
Sovit lite middag men nu dags att gå upp och hämta barnen.
Idag går vi nog ut och äter efter skolan, blir nån food court, unna mig lite för lönedag och kryptouppgång, då slår vi på stort.
Khao pad gai tänker jag.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.