Vad gör ni ThaiSnack:are just nu?

Hemresa
17401571093162170083233810402530.webp

Fick du inte fiskbenskabinen?

Klar med toagolvet, fått handfat på plats och andra toalett-tillbehör, bara toalett och avloppet till handfatet igen.
Får se hur vädret är imorgon om det blir Hornbach eller skidåkning.
Nu skall jag gå och lägga mig med en bok och läsa lite innan sovdags.

Tar en fredagslutare. Blir en massa gäster i helgen från Bankok och Ubon och dom första anländer redan kl 6 imorgon bitti med buss från Ubon så det är lika bra att vila medans man kan

IMG_20250221_170908.webp
Vi ska också ha gäster idag det är stor fest i hela byn, fest i många hem i dag hos oss ,tror min budget kommer att
spricka får nog låna ur AP fonden typ men mina 2 öl har
jag gömt så dom blir kvar hoppas jag I kväll stor fest
med dansande flickor och sång blir mycket folk

Då var man framme i huset i Bang Saray. Tvätta sängkläder och städa lite. Såg bra ut i huset var ju här i november. Ta fram moppen och pytsa i luft i däcken och se om den startar :)

IMG_2638.webp
Fyrtacktarna startar nog lätt fyll på lite ny bensin och skaka om
Två tacktarna är svårare bensinen dunstar ur förgasaren så
det blir bara olja kvar, ryker som fan när den går i gång

Nyrakad och sitter i köket och planerar dagen.
Hornbach öppnar 09 så då står jag där och gör dom inköp jag behöver bla ny toalettstol, förhoppningsvis får jag meddelande då att skidorna är klara så åker och hämtar dom och tar en skidtur, sen hem och sätta toaletten på plats.
Får vi se om det håller och skidorna blir klara, pga vasaloppet hade dom mycket att göra.

Fyrtacktarna startar nog lätt fyll på lite ny bensin och skaka om
Två tacktarna är svårare bensinen dunstar ur förgasaren så
det blir bara olja kvar, ryker som fan när den går i gång
Brukar man inte stänga bensinkranen och köra slut på bränslet innan man "vinterförvarar" moppen? Jag har gjort det med både 2- och fyrtaktare.

Liknande trådar

Svar
5
Visningar
2 K
Anonymius
A
M
Svar
7
Visningar
2 K