Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Idag blev det en impulstur till Väla utanför Helsingborg. Lilleman blev lycklig över glass på Yogiboost och jag är nöjd med ett par sommarbyxor från Dressmann med 40% rabatt. Ikväll blir det TV och Masked Singer.
Nu ska jag strax iväg på ett födelsedagskalas hos kompisen,han blir hela 88 år idag. Jag fick honom även firad på torsdagen i radio norrbottens suveräna program finnmixen,skrev mail till dom och dom läste upp det i direktsändningen
Blir att köpa några trisslotter till gubben...
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.