Vad gör ni ThaiSnack:are just nu?

Visst kan hålla med om att jag kanske behöver hå fler vänner..

Men vad faaan fejsbook vill att jag ska bli kriminell eller??

Screenshot_20250513_120709_Facebook.webp

Tycker du verkligen att den är så bra eller använder du den bara för att du har betalat för den?
Varför använder inte de som jobbar med fönstertvätt dessa skräpmaskiner?
Det finns ju även isskrapor, har du provat en sådan?
Morsan har en Kärcher fönster putsare. Den är helt okej faktiskt men vill man ha seriöst rena fönster utan streck är för hand det bästa. Jag har dessutom flera fönster som går ända ned till golvet och då får man trixa lite extra. Tyvärr är jag lat vad gäller fönsterputs överlag men jäkligt nice när dom väl är putsade.

Morsan har en Kärcher fönster putsare. Den är helt okej faktiskt men vill man ha seriöst rena fönster utan streck är för hand det bästa. Jag har dessutom flera fönster som går ända ned till golvet och då får man trixa lite extra. Tyvärr är jag lat vad gäller fönsterputs överlag men jäkligt nice när dom väl är putsade.

Jag hade en tidigare. Det var inte direkt snabbjobbat tycker jag.
Jag tycker inte om att tvätta fönster och tänkte ”en sån ska jag ha”. Den var bara otympligare tyckte jag.

Okej. Det var obligatoriskt att fyllas i och med flightnummer... möjligt att det kan ändras.. men vill ju inte ljuga i onödan
Det är inte obligatoriskt. det är bara att lämna fälten tomma så du behöver inte ljuga.
Röd asterix är obligatoriska fält och det finns inga på departure informationen. Det var samma med pappersvarianten att man inte behövde fylla i detta för än man skulle resa ut ur Thailand.

1747144762068.webp

Det är inte obligatoriskt. det är bara att lämna fälten tomma så du behöver inte ljuga.
Röd asterix är obligatoriska fält och det finns inga på departure informationen. Det var samma med pappersvarianten att man inte behövde fylla i detta för än man skulle resa ut ur Thailand.

1747144762068.webp
A får se om det blir så nästa resa men nu e det iaf köpt. Denna skärmdump e ju från en dator, det var röd asterisk på telefonen och inte gick att klicka vidare

Jag hade en tidigare. Det var inte direkt snabbjobbat tycker jag.
Jag tycker inte om att tvätta fönster och tänkte ”en sån ska jag ha”. Den var bara otympligare tyckte jag.
Morsan har den lilla modellen där dammsugaren och skrapan sitter ihop. Det som gör det extra osmidigt när fönstrena går enda ned till golvet. Jo men det går rätt snabbt. En van fönsterputsare är ju snabbare hur som men för en amatör går det ganska bra med Kärchern. Rent? nja men beror på vilka krav man har. Det jobbigaste är ju att göra rent runt om fönstrena speciellt på utsidan. När det väl är klart så går själva putsningen ganska snabbt oavsett metod.

Tycker du verkligen att den är så bra eller använder du den bara för att du har betalat för den?
Varför använder inte de som jobbar med fönstertvätt dessa skräpmaskiner?
Det finns ju även isskrapor, har du provat en sådan?
Ja tycker den är skit bra och som jag har gammla fönster suger den upp all skit från dom och dessutom
snabbt, helt klart 4 ggr bättre än en svampoch skrapa

Liknande trådar

Svar
5
Visningar
2 K
Anonymius
A
M
Svar
7
Visningar