Vad gör ni ThaiSnack:are just nu?

Och?! Vart vill du komma? Varför medicinera något som går att fixa på naturlig väg? Det är det som jag syftar på. Vet att du är en otrolig motståndare till sådant. Otroligt korkad inställning i min värld. Krångla inte till det Pastorn.
Nöjer mig med att säga att i min värld är din inställning till mediciner otroligt korkad men tack och lov väldigt sällsynt !

Jag är ju van från bojlastare, morgonmöte, gå igenom dagens arbete och säkerhet.
På psv nä sura norrmänn som bara skall käfta emot om dom behöver jobba.

Sprätta en Isländsk Gylltour...
1000010528.webp

Nöjer mig med att säga att i min värld är din inställning till mediciner otroligt korkad men tack och lov väldigt sällsynt !
Jag skrev ju att mediciner var otroligt viktigt och att vi gjort otroliga framsteg. Fan hur läser du? Varför medicinera ”fel” som kan lösas utan medicin. Det var frågan. Människan är lat och vill gärna lösa allt med ett ”lycko piller” men ibland måste man anstränga sig lite för att vinna sin hälsa tillbaka. Du har ju sjuk övertro på allt, tror man kan lura dig hur långt som helst bara ”rätt” person säger det. Har du ingen faktakoll gen i huvudtaget?
Så galet ignorant men dessvärre är du inte ensam.

Läkare själva säger ju att många mediciner hade varit onödiga om man åt rätt och motionerade.
Mediciner i tidig ålder är ju ofta pga att man inte tagit hand om sin hälsa.
Tack Jonas! Tänk om folk var lika insiktsfulla. Människor älskar snabba enkla knep till nyvunnen hälsa men tänker inte logiskt Därför luras folk dagligen med alla möjliga mirakelmedel som skall köpas för dyra pengar och förtäras enkelt via att blanda med vatten eller något te som skall drickas och göra susen. Fortsätt livet som vanligt men drick vår mirakel dryck. Fy fan så korkade vi människor är.

Tack Jonas! Tänk om folk var lika insiktsfulla. Människor älskar snabba enkla knep till nyvunnen hälsa men tänker inte logiskt Därför luras folk dagligen med alla möjliga mirakelmedel som skall köpas för dyra pengar och förtäras enkelt via att blanda med vatten eller något te som skall drickas och göra susen. Fortsätt livet som vanligt men drick vår mirakel dryck. Fy fan så korkade vi människor är.
Som frugan fått för sig att hon skall skita ner sig i vikt, dricker nån skit.
Går inte in när jag försöker förklara att sund diet och motion gäller.
Nä skall försöka hitta genvägar som oftast är byggda på idioti.

Jo, men men...vars det in't en fråga om medlem som in't mår bra o vill få råd om antibiotika...:wai:
Det missade jag isåfall, antibiotika skalll man inte självmedicinera med.
Du kan kan ta kuren för kort stund och bakterirerna skapar resitence.
Du kan göra för ofta och skapar resitence.
Du kan skapa bakterier som sprids med resitence.
Min mamma dog av bakteriesjukdom, streptokokker, tog 24 timmar från hon kände av och var död.

Liknande trådar

Svar
5
Visningar
2 K
Anonymius
A
M
Svar
7
Visningar
2 K