Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Ja, nu ser jag att det är stålkonstruktion i bakgrunden.
Tyckte först att det såg ut som 80-tals disko och glassen fanns nog inte tidigare på Thai, så jag drog slutsatsen att det var EVAs lounge.
I går träffade jag sönerna och deras familjer och slutförde några papper kring bilförsäljningen och överförandet av min fastighet till sönerna. Nu är jag utan bil och fastighet. Omkring 40 år var det senast.
På onsdag flyger jag till Malaga och 10 oktober till BKK för ett halvår så det blir en del avvecklingsjobb innan allt är klart.
Nyss varit och lämnat av detta hos uppköpare 106,6 kg blåbär som damen och två kompisar plockade. Igår fick dom väl ihop lite över 87 kg ihop. Jag hittade knappt några kantareller idag för vi var på ett nytt ställe och det var inte rätt sorts skog o mark för svamp. Mest blåbär och lingon ris. Hittade ju 6,8 kg kantareller igår iaf. Så thai damerna har blivit nöjda iaf, blåbär köptes upp för 33 kr/kg och svamp 100 kr/kg.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.