Vad gör ni ThaiSnack:are just nu?

Mycket salt i buljong-tärningar/pulver också.
Krisar det är det inte långt till 7-Eleven eller Lotus.

Screenshot_20251014_221909_Google.webp

Ja dessa gamla rön, suck. Färgen går aldrig ur men ibland ser man lite ljus i tunneln.

Om du ser den röda tråden? Processad mat, där har du den stora boven. Det börjar tom läkare inse.
Jag förstår inte varför säger du mot i alla trådar, jag vill inte bevisa något du är en fri man i ett underbart fritt land du kan äta hur mycket salt du vill men jag påstår att för mycket salt sabbar levern och öka blodtrycket. "Lagom är bäst" fast kanske inte här 5555

Jag förstår inte varför säger du mot i alla trådar, jag vill inte bevisa något du är en fri man i ett underbart fritt land du kan äta hur mycket salt du vill men jag påstår att för mycket salt sabbar levern och öka blodtrycket. "Lagom är bäst" fast kanske inte här 5555
Säger väl inte emot i alla trådar. Du påstår ju saker men du vill inte bevisa? Tycker gamla felaktiga påståenden skall utmanas. Jag äter salt i den mängd att det smakar gott. Självklart är lagom bäst. Jag undrade över hur saltet ”sabbar” (ditt ord) levern om man i övrigt äter en bra kost (processad mat och alldeles för mycket socker ingår alltså inte) och inte överkonsumerar alkohol?

Ett kraftigt minskatt kolhydrat/socker intag sänker blodtrycket långt mer effektivt än den lilla påverkan salt har. Det är nämligen sockret/kolhydraterna som gör att kroppen lagrar mer vätska och gör att blodtrycket höjs. Det vet läkare som har lite modernare kunskaper.

Salt och diverse andra mineral är livsviktigt för våra kroppar. Socker/kolhydrater kan du helt utesluta utan att kroppen tar skada. Det är dock nästan omöjligt att äta 0 (noll) gram kolhydrater.

Idag är det avmönstring, hem och skrapa rutorna.
Men först en hotellnatt i Hamburg.
Funderar på att åka och kolla på en gård som har visning på Torsd ;)

Messenger_creation_3F646E65-2C78-4328-82E5-87897B8D5004.webp

Messenger_creation_BE10D133-CEE7-4309-B135-DDE755E1D68C.webp

Messenger_creation_F362453A-B04E-43A8-AC3E-579F9DF2AC5C.webp

Messenger_creation_074B78EE-1C69-4441-B1E6-EF55F1ADE3F8.webp
Enligt maskinist ombord så låg den gården ute som renoveringsobjekt för 10 år sen och han sa att stor skillnad om man kollar på bilderna från då och nu.
Fast ser att kyrka med gravplatser som är granne och det går nog inte pga frugans tro på spöken.
Har ju fått flytta från ett hus en gång i Pattaya pga grannen dog och hon fick för sig att hans ande vandrade igen som spöke i området.

Jag sitter och läser nyheterna och förundras över västerländsk naivitet.
Nu har dom ju gett tillbaka makten till hamas, är väl Trumps fel det också.
Nu har frihetskämparna fått det dom ville, trodde dom hamas skulle införa folkliga rättigheter och demokrati?

Nu har frihetskämparna fått det dom ville, trodde dom hamas skulle införa folkliga rättigheter och demokrati.

Hamas är de godaste av de goda

Nu har frihetskämparna fått det dom ville, trodde dom hamas skulle införa folkliga rättigheter och demokrati?
Och nu har Kina slutat att köpa miljarder ton soja från USA! Brasilien tog hem potten!

Politik i denna tråden?

Liknande trådar

Svar
5
Visningar
2 K
Anonymius
A
M
Svar
7
Visningar