Vad gör ni ThaiSnack:are just nu?

Hej

Nyss hemkommen från sjön där jag var med pojkarna när dom drog sina hummertinor. Dom fick bara 3 med sig hem idag, men dom fick ju 5 i tisdags också så dom var nöjda ändå.

IMG_4149.webp

FInt väder och några humrar blev det ju.

IMG_4137.webp

Vi såg dovhjortar på en ö, det dåg nästan ut som renar när dom hoppade omkring i berget.

Mvh isan lover

Nu är det kört i vilket fall som helst. Vi åkte från gamla gaten. Men innan du kommer dit ska du gå runt hela Arlanda. Förmodligen något som de har spånat fram med de sk. tax free butikerna. Tur man har tid på sig som pensionär numera. Annars skulle man få hålla maraton fart om man är lite sen.

Ja, för stockholmarna är det en nackdel. För mig som bara mellanlandar på ARN är det en riktig fördel sedan man landar i samma terminal sedan covid.

Hej

Nyss hemkommen från sjön där jag var med pojkarna när dom drog sina hummertinor. Dom fick bara 3 med sig hem idag, men dom fick ju 5 i tisdags också så dom var nöjda ändå.

IMG_4149.webp

FInt väder och några humrar blev det ju.

IMG_4137.webp

Vi såg dovhjortar på en ö, det dåg nästan ut som renar när dom hoppade omkring i berget.

Mvh isan lover
Det är bra att pojkarna har något att göra, men det verkar som att du glömt det första att lära dom kan ju vara bra med flytväst på kanske.

Det är bra att pojkarna har något att göra, men det verkar som att du glömt det första att lära dom kan ju vara bra med flytväst på kanske.
Hej

Ja det är nog något som uppväxta här ute rent generellt är dåliga på, men på sommaren när badgästerna är här så är det många med flytvästar på överallt t.o.m på ICA. :)

Jag har ännu i hela mitt liv aldrig ens sett en yrkesfiskare med flytväst på trots att dom tillbringar hela dagarna på sjön, men blir det kallare i vattnet brukar vi använda flytoveraller för dom värmer bra både ovan och i vattnet.

Mvh isan lover

Tja inspekterat lite, ser ju bra ut inga större grejer. Pool och trädgårds gubben sköt sig fungerat jäkligt bra i många år nu. Får väl bli ett dopp i poolen idag öppnar mot slutet av månaden tänkte vi. Tror det får bli en drink på verandan innan man turnar in idag

20251101_093351.webp

20251101_093310.webp

20251101_093055.webp

20251101_092936.webp

20251101_092846.webp

Liknande trådar

Svar
5
Visningar
2 K
Anonymius
A