Vad gör ni ThaiSnack:are just nu?

Nu skall det tillverkas korv.
IMG_20251115_120902.webp

Absolut, det var en helt annan sak när det gällde en Volvo Amazon med B18 motor, var man lite händig kunde man fixa det mesta själv. Gott om utrymme var det också om man jämför med dagens moderna bilar.

Och till torpargubben @Boa52 kan jag hälsa att han inte vet ett skit om livet till sjöss, det livet skulle han aldrig någonsin klara av.
Vad jag förstår klarar du inte en Amazon hellre men du har rätt i en sak ,jag blir sjösjuk direkt i en större båt det andra kan man lära sej

Jag har aldrig påstått att jag klarar det,bara att den var mer lättmekad. Blir du sjösjuk direkt har du inget till sjöss att göra, man undrar om du klarar av att ligga i ett badkar.
Går väl bra bara det inte är nått vatten i karet.Sen klarar man inte som sjökapten att meka med en amazon hade ni inga teknidka
utbildningar för att bli kapten eller var det bara att gå med armarna bakom ryggen och dirigera vad andra ska göra. Tror mycket
av det vad man jobbat med och vad vill göra,en del vill inte göra nåtr utan bara fika

Går väl bra bara det inte är nått vatten i karet.Sen klarar man inte som sjökapten att meka med en amazon hade ni inga teknidka
utbildningar för att bli kapten eller var det bara att gå med armarna bakom ryggen och dirigera vad andra ska göra. Tror mycket
av det vad man jobbat med och vad vill göra,en del vill inte göra nåtr utan bara fika
Tänk så mycket skitsnack du klarar av att vräka ur dig mot folk.
Jag har skepparexamen av den lägre graden och kan mecka med bilar utan problem.
Men du låter som en avundsjuk 3 åring som sitter i sandlådan.
Du är tragisk som dömmer andra efter din egen okunnighet.

Det blir bara patetiskt eftersom han inte har den blekaste aning vad han som yrar om. Avundsjuka var det rätta ordet!

Du byter inte däck själv eller hur. nu var det inte du jag svarade vet att du kan göra saker men vill helst gnälla på nåt.
Använder min fyrhjuling,rullator idag. plockar undan saker innan vintern,batterier från fyra, gräsklippare och eu moppar,
fixa bort allt som är ivägen för vintern, kolla växrhuset måste säkra några skivor så dom inte blåser iväg i höst, har gjort det

Var tvungen köpa en ny bil min peugot har gjort sitt 34000 mil på grund av rost kan inte fixa det nu Hitta en liten opel
mirago eller vad den hetter, som en liten buss lätt att kliva in passar mej ett tag. 11ooo mil och lika mycke pengar, går
skit bra, Nu ska vi i eftermiddag städa och ställa allt i ordning på altanen, alla trädgårdsstolar ca 20 ar plus flera bord.
då har jag bara under carporten kvar men det fixar jag till veckan

Vi planerar att åka till Thai i feb då ska jag fixa till min nyrenoverade "motor" tuk tuk ,ilte extra ljus och mys belysning sen
är den klar.är så djävla styv i kroppen så kan knappt köra den så det blir nog försäljning ca 50000 bth så är den er. tänker även
sälja en 4-5 mc och köpa en fyrhjuling

Du byter inte däck själv eller hur. nu var det inte du jag svarade vet att du kan göra saker men vill helst gnälla på nåt.
Använder min fyrhjuling,rullator idag. plockar undan saker innan vintern,batterier från fyra, gräsklippare och eu moppar,
fixa bort allt som är ivägen för vintern, kolla växrhuset måste säkra några skivor så dom inte blåser iväg i höst, har gjort det

Var tvungen köpa en ny bil min peugot har gjort sitt 34000 mil på grund av rost kan inte fixa det nu Hitta en liten opel
mirago eller vad den hetter, som en liten buss lätt att kliva in passar mej ett tag. 11ooo mil och lika mycke pengar, går
skit bra, Nu ska vi i eftermiddag städa och ställa allt i ordning på altanen, alla trädgårdsstolar ca 20 ar plus flera bord.
då har jag bara under carporten kvar men det fixar jag till veckan

Vi planerar att åka till Thai i feb då ska jag fixa till min nyrenoverade "motor" tuk tuk ,ilte extra ljus och mys belysning sen
är den klar.är så djävla styv i kroppen så kan knappt köra den så det blir nog försäljning ca 50000 bth så är den er. tänker även
sälja en 4-5 mc och köpa en fyrhjuling
Varför skulle jag byta däck själv när jag kan ha dom på däckhotell och få dom tvättade och fina.
Detta kostar mig 890kr men det är väl för dyrt för dig som hellre sliter med skitiga hjul.
Jag unnar mig att vara lite bekväm nu när jag är pensionär.
Du borde varva ner och se till att återhämta dig så gott det går och inte slita med div saker.
Kul att du trivs med Opeln. Jag har haft Opel Corsa senaste 10åren utan några problem. Bara vanlig service.
Har man varit riktigt sjuk så återhämtar man sig aldrig fullt ut i vår ålder.
Så ta dagen som den kommer och lev livet så gott det går för det är mkt kort.
Själv har jag gjort mig av med allt utom bilen och min hobbyverkstad för allt ägande är en belastning som måste skötas.
Så ta det lugnt nu och krya på dig.

Liknande trådar

Svar
5
Visningar
2 K
Anonymius
A
M
Svar
7
Visningar