Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Väldigt nära att det blev en bil tidigare idag,men lilla sambon bromsade mitt köp
Hon tycker fortfarande vi klarar oss bra med hennes gamla Toyota,vilken glädjedödare hon är
Väldigt nära att det blev en bil tidigare idag,men lilla sambon bromsade mitt köp
Hon tycker fortfarande vi klarar oss bra med hennes gamla Toyota,vilken glädjedödare hon är
Hur lång är en sån där orm och är det mycket grönt runt om på huvudet?
Vet att vi hade en orm vid huset för 2 år sedan och sambon skrek och kom springande in..
Sen hur det gick för ormen då jag kom ut ska vi inte berätta
Hur lång är en sån där orm och är det mycket grönt runt om på huvudet?
Vet att vi hade en orm vid huset för 2 år sedan och sambon skrek och kom springande in..
Sen hur det gick för ormen då jag kom ut ska vi inte berätta
Hade en rejäl dispyt med en korkskalle som blockerade mitt garage igår kväll.
Han är från nån byhåla norr om Umeå så jag tänkte han kanske har en släkting här på forumet.
Nu blir det en promenad om det inte börjar regna igen.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.