Vad gör ni ThaiSnack:are just nu?

Har precis svullat i mig en 30 bahts nudelsoppa i Pattaya Naklua. Väntar på att frugan ska äta sin andra.

IMG20260110154344.webp

IMG20260110154921.webp

Julia prata med en väninna från Mjölby i natt. Hon är på väg hem från tre veckors semester för att jobba. Hennes man stannar kvar i deras hus i Rayong 3 månader. Han har köpt biljett redan så hon kan komma tillbaka i påsk :) . Men igår vars det fatal error i bokningen...väl incheckad och klar via gaten kommer flyg värdinnan med fyra nya passagerare som har samma seats...Vilket resultwrade i att fyra Thai fick kliva ur planet med allt strul med det:mad:. Stressad och utelämnad på Suvan utan flyg biljett mm så fick hon till slut kontakt med flygbolaget i fråga om det inträffade. Hon fick snabbt svar och fick välja 6Tkr i euro eller vänta så flygbolaget kan hitta hotell mm:mad:. Tidigt i morse så kom hon i alla fall iväg via ombokning mm. (Norse):rolleyes:

Julia prata med en väninna från Mjölby i natt. Hon är på väg hem från tre veckors semester för att jobba. Hennes man stannar kvar i deras hus i Rayong 3 månader. Han har köpt biljett redan så hon kan komma tillbaka i påsk :) . Men igår vars det fatal error i bokningen...väl incheckad och klar via gaten kommer flyg värdinnan med fyra nya passagerare som har samma seats...Vilket resultwrade i att fyra Thai fick kliva ur planet med allt strul med det:mad:. Stressad och utelämnad på Suvan utan flyg biljett mm så fick hon till slut kontakt med flygbolaget i fråga om det inträffade. Hon fick snabbt svar och fick välja 6Tkr i euro eller vänta så flygbolaget kan hitta hotell mm:mad:. Tidigt i morse så kom hon i alla fall iväg via ombokning mm. (Norse):rolleyes:
Men ersättning har hon nog rätt till ändå. Det fick jag i alla fall när blev försenat pga sjukdom med Finnair.

Såg bara en Leo på bordet och det lär ju ha varit Tallens. Resten Chang. Ni två dricker ju uteslutande Leo.
Dräm till med en selfie nu eller en gruppbild. Tallens nuna har vi sett förr men inte din.
Jag lägger inte ut bild på andra utan deras tillstånd. Men om Tallen säger OK kan jag lägga ut hans massiva ryggtavlan i alla fall.

Men ersättning har hon nog rätt till ändå. Det fick jag i alla fall när blev försenat pga sjukdom med Finnair.
Jo vars, den bekmämvligheten erbjöds på stående fot :thumbsup:. Tyvärr så nappa hon på det andra alternativet, enkelt flyghotell nära i Lat Krabang. 65 Tkr har nog jag valt och tagit en taxi till Chatuchak och utforska Bkk lite till:rolleyes:. Men vet in't lätt i stress o panik då...:wai:

Liknande trådar

Svar
5
Visningar
2 K
Anonymius
A
M
Svar
7
Visningar
2 K