Vad gör ni ThaiSnack:are just nu?

Är och äter hot pot och teppanyaki nära Backaplan.

IMG_5694.webp

Hoppas att du överlever. Annars lär det ju finnas minst ett ställe för törstiga, du kan ju parkera ändan på en stol där och låta frugan köra hem sedan. Jag kommer att slappa i soffan med överbliven glögg och lite rött och titta på hockey. Det är livskvalitet! :thumbsup::beer:
Gick bra, men även om billigt blir det dyrt för stunden men nu har vi nog shampoo och deodorant resten av året ;)
Nu blev det stopp på Chop Chop och får ved levererat när kommer hem, sen blir det lite rött ;)

20260131_160754.webp

Senast ändrad:
Ok, den här är helt strömlös, drivs bara av värmen från braskaminen som man ställde uppe på, upp till 345 grader var den säker enligt instruktionerna.
Tänkte testa ;)
Är kanske för liten för att ge nån effekt, får se, kom precis i temp och börjat snurra så vet inte inte än.
En fläkt drar inte så mycket ström men jäkligt effektivt att ”flytta” på värmen. Annars blir det alldeles för varmt närmast braskaminen.

Kom upp minne på fb, 12 år sen och påväg hem till Thailand, så ung och oförstörd, enda fb gör är visa att man åldras ;)
Då bodde jag nog i Pratumnak och hade egen pool, 220m2 boyta par hundra meter från stranden och norska kronan var hyfsat stark.
Gifte väl mig när kom hem, då man började åldras 5555555.

FB_IMG_1769891824130.webp

Mailat hockeyklubben precis om ishockey för yngsta och imorgon börjar äldste med boxningen.
Jag kör så får kolla lite ;)
Frugan påstår att hon skall ta bussen from imorgon, får se hur blir med det men isåfall kan man åka skidor på vardagarna, blir ju lite låst när hon kör till skolan och bara 1 bil.

Många pojkar (små och stora) älskar att köra grävmaskin och svågern älskar att leka med familjens lilla grävmaskin på våra tomter

Nu har han fått tillstånd dessutom av grannen att röja hans stora tomt in mot våran tomt så inte den växer sig för vild in över våra hus. Rena pojkdrömmen !

IMG_20260201_153058.webp

IMG_20260201_153105.webp

Ringde sjömanshotellet i Stockholm, dom hade sjöman familjerum 700kr per natt för alla 4.
Kanske använder mina 2för1 och eurobonuspoäng för en resa dit under sportlovet.
Tycker inte Amex 2för1 är bra för verkar annars bara gälla på skitflyg med lång mellanlandning om flyger internationellt.

Liknande trådar

Svar
5
Visningar
2 K
Anonymius
A
M
Svar
7
Visningar
2 K