Vad gör ni ThaiSnack:are just nu?

Inte mycke trafik 06.45 när vi är ute på en morgon promenad.

20260303_064614.webp

20260303_064939.webp

Vad är hetsen ? Har varit på två mackar idag och är just nu på PTT i Chakkapong. Knappt en bil vid pumparna. Vid PT nära Ban Phe-kosrningen var det helt tomt !
Ja det kan man undra i mitt fall tomt i tanken, Några Tyska gäster kom tillbaka igår natt inget flyg för deras del med Qatar i alla fall. Dom gav vist sig väg tididigt i morse till Phang Nga och immigration, men funderar på om det inte är stängt idag då det är röddag.

Ja det kan man undra i mitt fall tomt i tanken, Några Tyska gäster kom tillbaka igår natt inget flyg för deras del med Qatar i alla fall. Dom gav vist sig väg tididigt i morse till Phang Nga och immigration, men funderar på om det inte är stängt idag då det är röddag.
Ja det är nog stor risk att det är stängt

Misstänker att folk tankar för att dom tror priset ska rusa i höjden men jag tror inte det blir så farligt (kan ju ha fel men gissar)
Vi har hemresa via Doha om två veckor och det kan kanske vara osäkert men vi har en reservplan ordnad isåfall via Shanghai hem.

Stängt är det......

Come back Wednesday fick jag igår. Fullsmockat med folk.

Som du vet så bor jag i Pattaya och då är det lite väl långt att åka fram och tillbaka till Hua Hin för några timmars bridgespel kan jag tycka. :)
Du åker ända till Thailand för att spela bridge eller är det bara ett svepskäl för att spana på lättklädda brudar som du skulle kunna vara farfar till.

Jag håller med dig, det blir jävligt tröttsamt. Men det är väl som så, som man känner sig själv känner man andra.
Människor med problem kan man indela i tre grupper.
1: Dom som gör så gott dom kan för att förbättra sitt liv, det klart bästa alternativet.
2: Dom som anser att det bara är otur att dom hamnat där dom är och inget finns att göra åt det.
3: Dom som håller på och jävlas med andra för att få även dom att må dåligt. På det sättet mår dom ju bättre själva, i alla fall relativt!

Finns ju ett flertal medlemmar på detta forum som ständigt och jämt gör inlägg enbart syftande till att vara raljerande över / vara rent otrevliga mot andra medlemmar !

Vad får dom ut av detta ?

Är det något bakomliggande hos dom själva som driver dom att bete sig på detta viset ?

Ibland känns det som forumet skulle bli ganska tomt om man raderade alla sådana inlägg.

Det är dessutom ganska få av forumets medlemmar dessa inlägg riktar sig mot !

Kommer säkert ett sådant inlägg eller två som svar på detta inlägg !

Människor med problem kan man indela i tre grupper.
1: Dom som gör så gott dom kan för att förbättra sitt liv, det klart bästa alternativet.
2: Dom som anser att det bara är otur att dom hamnat där dom är och inget finns att göra åt det.
3: Dom som håller på och jävlas med andra för att få även dom att må dåligt. På det sättet mår dom ju bättre själva, i alla fall relativt!
Ja nog verkar det som att nr 3 gäller i detta fall. Tråkigt när det blir så och bättringen ser ut att vara långt borta. @Räven är kanske riktigt trevlig i r l men här ger han sken av att vara en riktig bittergubbe.

Liknande trådar

Svar
5
Visningar
2 K
Anonymius
A
M
Svar
7
Visningar
2 K