Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Beskådar potatisåkern som vildsvinen har förvandlat min gräsmatta till. Två nätter inom 3 dagar har dom varit här. Tur att man inte hade en gräsmatta att vara speciellt stolt över men blir ofrivilligt trädgårdsarbete i sommar
Nu har jag börjat såga björkarna hemma och kör det vidare med skoter till baksidan huset för klyvning och stapling.
Blir många moment innan veden hamnar i kaminen.
Men får ju även lite motion på köpet
Nu har jag börjat såga björkarna hemma och kör det vidare med skoter till baksidan huset för klyvning och stapling.
Blir många moment innan veden hamnar i kaminen.
Men får ju även lite motion på köpet
I Sverige igen efter en bekymmersfri resa. Tullen verkade ha ledigt. Troligtvis bra för frugan hade välpackade väskor. Frågade tre taxichaffisar vad det kostade. Skillnaden var 105 kr. Tog billigaste. Känns kallt att vara i Sverige igen.
Det är inte riktigt samma cykel som bilderna hjulen som små åttor inte alls balanserad. Men va fasen den går att cykla med. Få se hur länge den håller.
Det är inte riktigt samma cykel som bilderna hjulen som små åttor inte alls balanserad. Men va fasen den går att cykla med. Få se hur länge den håller.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.