Vad gör ni ThaiSnack:are just nu?

är du säker på att du gjorde allt rätt till din fördel. Helt klart lobbar en revisor för pengar om inte vore dom inte revisor. Du fatta
inte vad jag mena en revisor har koll på vad som gäller skattemäsigt, det år deras jobb, en mäklare ska sälja en bostad inte
hålla koll hur avdrag för reperation och byte av saker, te.x byte av armaruter och renovering av badrum det får man dra av
Man behöver väl för fan inte vara revisor för att kunna läsa innantill vilka reparationer eller ombyggnader som ger rätt till avdrag. Och en mäklare ska definitivt ha koll på detta.

Senast ändrad:
SCA är väl en produktionsindustri.
Där kan man jobba som 15 åring.
Sedan får dom väl säkert inte springa runt bland maskinerna och leka kurragömma.

Precis, de 3 företag som jag har arbetat på, egentligen 2 för jag var på det ena 2ggr där tog vi in 16-18 åringar på loven t.ex för att sortera reklamationer men för att få arbeta i maskinhallarna så krävdes minst 18 år och detta är nog från Arbetsmiljöverket eller likande myndighet.

Precis, de 3 företag som jag har arbetat på, egentligen 2 för jag var på det ena 2ggr där tog vi in 16-18 åringar på loven t.ex för att sortera reklamationer men för att få arbeta i maskinhallarna så krävdes minst 18 år och detta är nog från Arbetsmiljöverket eller likande myndighet.
Det är väl ingen som har ifrågasatt någon ålder på att jobba med maskiner, däremot blev det ju ifrågasatt när jag skrev att vi tar in 15 åringar .

Det kan jag mycket väl tänka mig.
Men att packa muttrar i en påse eller dela ut handskar i en verktygsbod är således inte ett problem.
Dom jobbar inte i själva produktionen, helt enkelt.

Det är väl ingen som har ifrågasatt någon ålder på att jobba med maskiner, däremot blev det ju ifrågasatt när jag skrev att vi tar in 15 åringar .

Du jobbade tydligen inte i en tillverkningsindustri med mycket maskinell produktion som jag fick för mej, jag har varit i dina trakter och gjort några jobb för några år sedan och det var mycket maskiner på dessa företagen och garanterat krav på ålder över 15 år.

Det var väl du som bodde i GGVV-området?

Du jobbade tydligen inte i en tillverkningsindustri med mycket maskinell produktion som jag fick för mej, jag har varit i dina trakter och gjort några jobb för några år sedan och det var mycket maskiner på dessa företagen och garanterat krav på ålder över 15 år.

In't i Koh Lak finnes nåt GGVV-område?

Ja, jag bor i GGVV området

Liknande trådar

Svar
5
Visningar
2 K
Anonymius
A
M
Svar
7
Visningar