Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Det blev markskruv/jordankare, beställt 13st för fann med 40% rea som avslutas imorrn.
Så nu är första delarna till en altan beställd iaf.
Planerar 36m2 i år med tänkt utbyggnad i framtiden.
Bara du inte glömmer att upplysa oss om vad som händer ute på det stora world wide web med dina torrlänkar när du skämmer bort dig själv med dina tågresor ute i vida världen.
Bara du inte glömmer att upplysa oss om vad som händer ute på det stora world wide web med dina torrlänkar när du skämmer bort dig själv med dina tågresor ute i vida världen.
Jag har fått iväg Lilleman till skolan, han har nationella prov i matematik idag och på fredag. Hoppas att det går bra men han liknar mig vad gäller det ämnet, gillar det inte och har lättare för språk. Han fick en lyckospark när han gick.
Nu blir det morgonpromenad, får jag se om blir lunch ombord eller uteservering.
Ombord är gratis men uteservering på gågatan i det fina vädret är bra mycket trevligare.
Har just varit i garaget och plockat ur allt löst i bilen.
Imorron eftermiddag ska jag lämna in den på proffstvätt och städning inne i bilen.
Har gjort detta sen jag köpte den och det syns för den är riktigt fin fortfarande.
Blev en sväng till kusten idag , måste ha hittat på barnkammaren idag. Totalt 28 st havsöringar men bara två av dessa låg runt godkänt mått 45 cm och resten var smolt mellan ca 25-30 cm. Kändes som att fiska i en odlingsdamm ibland med kontakter i typ varje kast. C&r såklart på alla.
Natten som var hade vi -4 hemma och flera växter i växthuset som var friska i förrgår frös nog ihjäl natten som var.
Frugan tog in i garaget ikväll så får vi se vad som kan räddas men vissa ser ut att vara bortom hjälp.
Natten som var hade vi -4 hemma och flera växter i växthuset som var friska i förrgår frös nog ihjäl natten som var.
Frugan tog in i garaget ikväll så får vi se vad som kan räddas men vissa ser ut att vara bortom hjälp.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.