Vad gör ni ThaiSnack:are just nu?

Vi fick våra 2 i Fredags.
Jag har inte sett dom än.

Screenshot_20260428_194647_Chrome.webp

Det blev markskruv/jordankare, beställt 13st för fann med 40% rea som avslutas imorrn.
Så nu är första delarna till en altan beställd iaf.
Planerar 36m2 i år med tänkt utbyggnad i framtiden.

Bara du inte glömmer att upplysa oss om vad som händer ute på det stora world wide web med dina torrlänkar när du skämmer bort dig själv med dina tågresor ute i vida världen. :)
Ja lovar att hålla sig underrättad så du slipper sitta i din glasbubbla helt ovetande om vad som händer i världen....

Bara du inte glömmer att upplysa oss om vad som händer ute på det stora world wide web med dina torrlänkar när du skämmer bort dig själv med dina tågresor ute i vida världen. :)
Jag har fått iväg Lilleman till skolan, han har nationella prov i matematik idag och på fredag. Hoppas att det går bra men han liknar mig vad gäller det ämnet, gillar det inte och har lättare för språk. Han fick en lyckospark när han gick.

Blev en sväng till kusten idag , måste ha hittat på barnkammaren idag. Totalt 28 st havsöringar men bara två av dessa låg runt godkänt mått 45 cm och resten var smolt mellan ca 25-30 cm. Kändes som att fiska i en odlingsdamm ibland med kontakter i typ varje kast. C&r såklart på alla.
1000004562.webp

Liknande trådar

Svar
5
Visningar
2 K
Anonymius
A
M
Svar
7
Visningar