Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Rundar av veckans semestrande med en folköl.
Blivit skara sommarland, camping, forntidsby och bio.
Imorrn går frugan på SFI igen och jag skall ha storstädning.
Skall regna i veckan så blir lite hemmafix.
Till helgen är det SM i motorcross.
Det var fortfarande en hel del sommarkläder kvar, men höstkläder var ändå på gång, som tröjor, jackor mm.
Men jäklar vad stort varuhuset är, dom har ju verkligen byggt ut sen jag var där sist.
Idag käkade vi frukost och sen in till varuhuset för att köpa det sista, handlade lite matvaror bla. Men nu är jag hemma igen, vi har ca en timmes bilresa.
Här har vi fått leverans av ny kyl och frys som jag köpte för några veckor sedan. Ser bra ut, hoppas inte glassen hinner smälta innan det blir kallt. Men snabbinfrysningen är igång.
Här blev det riktigt fint väder, det utlovade regnet framflyttat så nu har jag satt mig på altan med ett glas vin, lite slapp efter en aktiv dag.
Får vi se kommande dagar, vindskivorna måste målas och dom andra vill ändås vara hemma några dagar inte åka nånstans hela tiden.
Åkte med frugan och ett barnbarn till Vaxholm i dag. Vi åkte båt ut. Den far full till sista sittplats och några ståplatser. En relativt stor skärgårdsbåt med kafeteria. Detta gladde barnet, som uppskattar alla kosttillskott. I Vaxholm utspisades alla med glass med vald smak. Därefter fick barnet och frugan var sin korv. Efter att ha känt att skjortan stramar åt över magen, avstod jag. När vi åkte hem blev det dubbeldäckare. Detta uppskattas mycket av barnbarnet eftersom han vanligtvis åker i pappans bil. Han erbjöd sig att åka till Vaxholm för att hämta oss men fick beskedet att dubbeldäckaren var häftigare. Som tur var fick barnbarnet sitta längst fram högst upp. På frågan vad som var bäst i dag bedömde han båten, glassen och dubbeldäckaren som likvärdiga.
Jag blir nog sittande här på altan ikväll.
Värmen håller sig men trots sydsverige så skall det ner till 6 grader inatt sen upp igen.
Jag tror jag träffa köldhålet när jag köpte hus i Sverige men perfekt, här ligger snön på vintern.
Jag tjötar för mycket men idag bara blev det så go kväll.
Städat hela dagen, vart med frugan på trafikskolan kände bara att behövde en lugn kväll, snart jobb
Nu är jag full, skit samma, ta inläggen som det är och lägg inte för mycket vikt på det....
Jag tjötar för mycket men idag bara blev det så go kväll.
Städat hela dagen, vart med frugan på trafikskolan kände bara att behövde en lugn kväll, snart jobb
Nu är jag full, skit samma, ta inläggen som det är och lägg inte för mycket vikt på det....
Jag har en del självinsikt, förstår att mina inlägg ibland kan irritera.
Med mening, ja ibland.
Full och oförstående, är rätt vanligt.
Men jag är inte dum och inte förstår det
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.