Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Idag är jag betydligt piggare och på benen,visst känner jag av skiten jag fått men febern är väck likaså huvudvärken och ledvärk.
Iväg en sväng till Coop för att fynda,burkar för endast 5 kr styck,en kompis som ringde och tipsa...
Ute på parkeringen stod en hotrod som jag ej tidigare sett här i stan,kul med lite udda bilar som fortfarande går på bensin
Jag har också varit duktig, fint väder så jag plockade ut allt från sovrummet vädrade allt, bytte i sängen när min fru kom hem titta
hon på vad jag gjort sen gick hon fram till mej och luktade, har du druckit öl idag, så går det ibland, ok hon skoja. det blit fint att sova
ikväll det var så dj varmt idag så ute job blev det inte mycket av även om jag gick toppless, grannarna var inte hemma därför
vågade jag
Har samma modell, fast steget under denna.
Man måste fylla på med vätskan för hand innan "golvtorkning" annars så gör den ett gott jobb.
Åker runt och dammsuger och passar på fukta upp golvet för att få bort den lätta smutsen.
Oftast efter den har rusat runt i huset, kommer "husvärden" a.k.a. frun med moppen endast för att vara 100% säker över att inget är kvar på golven.
Ett av släktingarnas hus i risbyn nära Phon söder om Khon Kaen brann upp igår. Grannhuset som också tillhör släktingarna skadades men dom lyckades rädda huset med mindre skador på fasad och tak. Riktigt bra jobbat av brandmännen för huset som brann var ett klassiskt hus med betongväggar nere och trä i ovanvåningen och alla husen i byn ligger väldigt nära varandra. Ingen skadades och branden började på andra våningen så misstänker någon form av elfel. Huset var gammalt, likaså elinstallationerna med "thaistandard"
Ett av släktingarnas hus i risbyn nära Phon söder om Khon Kaen brann upp igår. Grannhuset som också tillhör släktingarna skadades men dom lyckades rädda huset med mindre skador på fasad och tak. Riktigt bra jobbat av brandmännen för huset som brann var ett klassiskt hus med betongväggar nere och trä i ovanvåningen och alla husen i byn ligger väldigt nära varandra. Ingen skadades och branden började på andra våningen så misstänker någon form av elfel. Huset var gammalt, likaså elinstallationerna med "thaistandard"
Har just fått en plafond monterad i köket.
Imorron kommer en ny toastol kl 7.30.
Mkt nu.
Har ju även köpt ny dator som jag fick byta till en annan med en del mellanskillnad i pris.
Har vilodag idag från vårt bygge av täcktak över källarnergångar.
Har svetsat fästen för det flera dagar på förmiddagarna.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.