Vad gör ni ThaiSnack:are just nu?

Verkar mest vara tröjan som "fick ont".

Men inte oväntat att du är en sån, jag tycker han kom lindrigt undan (mammas pojke), även om det kanske var lite sent.

Och förresten, var har du din källa till att knytnävar användes? Det har jag missat.
Clirrar lite och pingar in apan @Thai Newbie.

Varifrån har du fått uppgiften att SH använt knytnävar? I nån av händelserna?

Du är ju på forumet, och borde ha tid att styrka dina uppgifter. Annars undrar man vad din agenda med dessa uppgifter är?

Så, källa?

Hkp bolaget hittade ett fönster för att lyfta hem oss en dag tidigare, så ungefär klockan 16 så flyger jag och älgköttet hem.
Nu börjar jag bära ner mina prylar och lastar köttet i säckar & jag hinner också förbereda lite björkved inför nästa år.
Fina dagar tar alltid slut och nu är det endast ca 365 dagar kvar till nästa jakt här uppe.

20260927_135329.webp

20260928_072146.webp
Hur håller ni bjärven borta när köttet är framme sådär? Det måste ju lukta över halva Norrland...?

Clirrar lite och pingar in apan @Thai Newbie.

Varifrån har du fått uppgiften att SH använt knytnävar? I nån av händelserna?

Du är ju på forumet, och borde ha tid att styrka dina uppgifter. Annars undrar man vad din agenda med dessa uppgifter är?

Så, källa?
Nu blev jag osäker, det kanske var Karateslag? Eller Savate? Eller Judo? Eller Jujutsun?

Citatet "där hjärnan tar slut där tar nävarna vid" kommer från Magnus Ugglas låt "IQ" från 1993. [1]

• Låt: "IQ" av Magnus Uggla.
    • Betydelse: Frasen används för att beskriva när folk slutar tänka logiskt eller argumentera med förnuft och i stället tar till våld eller aggression. [1]

Där hjärnan tar slut, där tar nävarna vid.

1790583285925.webp

Nu blev jag osäker, det kanske var Karateslag? Eller Savate? Eller Judo? Eller Jujutsun?

Citatet "där hjärnan tar slut där tar nävarna vid" kommer från Magnus Ugglas låt "IQ" från 1993. [1]

• Låt: "IQ" av Magnus Uggla.
    • Betydelse: Frasen används för att beskriva när folk slutar tänka logiskt eller argumentera med förnuft och i stället tar till våld eller aggression. [1]

Där hjärnan tar slut, där tar nävarna vid.

1790583285925.webp
Men jag undrar var du får ifrån att SH använt sina knytnävar? Det är ju ett ganska allvarligt påstående.

Så sluta fjanta, eller säg att du ljög. Det funkar att backa och vara ärlig också. Men det är väl inte din stil....

Hur håller ni bjärven borta när köttet är framme sådär? Det måste ju lukta över halva Norrland...?
Ja det är det som är problemet... Förr brukade gubbarna lämna en transistor radio som fick stå på fram till hkp kommer eller när dom bar fram köttet till hämtningsplats.
Får köttet kallna & hänga så blir ytorna torra och ryggsäckar och kläder inte blodiga när man bär.

Jag har precis signat ett avtal om en musical som heter "The Road" som kommer att gå upp i London 2028–29.... West End, 2029 Broadway...

Detta kommer handla om våra liv, ja, vi som valde annat än Svensson (inget fel på Svensson, önskar ibland att jag varit en också, antagligen ett lättare liv) men vi som älskar Thailand kanske ska börja hålla ihop istället för att fightas…namnet på musikalen… THE ROAD.....om livet....

Kommer tillägna musiken och saker till Ronny, herr Chang, Mait, och självfallet alla som jag haft respekt för…bekämpa alla fördomar om …det mesta när det gäller Thailand… Ja och… hedra alla som vågade vara annorlunda… och många fler som är de egentliga personerna som levde livet… på sina villkor....
Ni är många här på forumet…RESPEKT...

Vill någon höra lite musik, skicka ett PM.....

17b402b1-38d9-4061-8909-50d444037d72.webp
Det låter häftigt,vilken grej!! Hoppas det går bra...

Ja
Den svenska bjärven:
Ja den jäkeln vill man ju ej träffa på,och i dessa tassemarker finns det säkert nån sån här!

Platsen jag håller till på är tydligen en gammal samisk seite eller hur dom stavar till det. Ska väl betyda helig plats tror jag,finns även en lämning av en boplats från 16-1700 talet här i närheten så ibland kanske det är spöken jag hör på nätterna :)

Och enligt det jag hört av dom gamla gubbarni laget så gick aldrig samerna upp hit på kullen.

Men jag undrar var du får ifrån att SH använt sina knytnävar? Det är ju ett ganska allvarligt påstående.

Så sluta fjanta, eller säg att du ljög. Det funkar att backa och vara ärlig också. Men det är väl inte din stil....
Ja visst är det ganska fascinerande att Stefan Holm Socialdemokraternas föredetta Sport ambassadör har blivit polisanmäld för misshandel två gånger på kort tid.

Han verkar har ganska lätt att ta till att ta till nävarna när hjärnan inte räcker, ganska vanligt bland Socialdemokraterna det gjorde även SSUs ordförande när hon slogs med en vakt utanför Crazy Horse.

Egalt om det är knuten näve eller exempelvis ett Karateslag alternativt Savate.

Våld är jag emot.

Men detta är inte politik tråden så jag stannar där.

I dag blev mitt kortkonto utsatt för ett till tre kriminella uttag varav ett lyckades på runt 1.500 kr. Nordea hade också fel på sin dator så jag kunde bara köra igenom deras rutin halvvägs och tvingades ringa. Blev väl behandlad.

Min erfarenhet efter dagens övningar är att man ofta behöver inspektera sina transaktioner och snabbt reagera när man ser något skumt.

Ja visst är det ganska fascinerande att Stefan Holm Socialdemokraternas föredetta Sport ambassadör har blivit polisanmäld för misshandel två gånger på kort tid.

Han verkar har ganska lätt att ta till att ta till nävarna när hjärnan inte räcker, ganska vanligt bland Socialdemokraterna det gjorde även SSUs ordförande när hon slogs med en vakt utanför Crazy Horse.

Egalt om det är knuten näve eller exempelvis ett Karateslag alternativt Savate.

Våld är jag emot.

Men detta är inte politik tråden så jag stannar där.
Så du hade ingen källa på att han använde knytnävarna? Bra att du erkände att du ljög. Det borde du göra oftare.

Så du hade ingen källa på att han använde knytnävarna? Bra att du erkände att du ljög. Det borde du göra oftare.
Jag vill nog påstå att det inte är.klarlagt om det var knytnävarna eller Karateslag.

Det är egalt för mig.

Det som är nlarl6är.att han ofta tar till nävarna i valfri form när hjärnan tar slut.

Jag mot våld.

Men nu

----------------------

Jag vill nog påstå att det inte är.klarlagt om det var knytnävarna eller Karateslag.

Det är egalt för mig.

Det som är nlarl6är.att han ofta tar till nävarna i valfri form när hjärnan tar slut.

Jag mot våld.

Men nu

----------------------
Ja, jag har förstått att du är mot våld. Men dina källor till att han använde knytnävar håller du hårt i.

Säg bara att du ljög, vi vet ju alla det ändå. Det svider lite i din själ nu att bli påkommen som lögnare, men det är bättre att vara ärlig än att ljuga som du gör nu.

Ja, jag har förstått att du är mot våld. Men dina källor till att han använde knytnävar håller du hårt i.

Säg bara att du ljög, vi vet ju alla det ändå. Det svider lite i din själ nu att bli påkommen som lögnare, men det är bättre att vara ärlig än att ljuga som du gör nu.
Du kan fortsätta förvara din hjälte, jag är fortsatt emot att man tar till nävarna oavsett val av slag.

Men nog om det, såg just denna roliga och högst aktuella bild.

1790612965853.webp

Du kan fortsätta förvara din hjälte, jag är fortsatt emot att man tar till nävarna oavsett val av slag.

Men nog om det, såg just denna roliga och högst aktuella bild.

1790612965853.webp
Jag förvara inget åt andra. Det får de göra själva.

Och förutom att ljuga om knytnävarna, så hittar du nu på (aka ljuger) att jag "förvarar" SH. Finns ingen hejd tydligen.

Så källa på att SH använde knytnävarna? Kan eller vågar du inte?

Liknande trådar

Svar
5
Visningar
2 K
Anonymius
A
M
Svar
7
Visningar
2 K