Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Kollade Phil spector dokumentären i går. Fan vad intressant. För er som missat den rekomenderar jag starkt denna. Jag visste att han betytt mycket för konsten och musiken, men att han betytt så mycket hade jag ingen aning om Detta är hela filmen 1.h 42 min
På söndagar brukar vi ha nån typ av familjeträff, vi träffas för att fika, ibland äter vi lunch tillsammans. I morgon är det min pappas tur att ta emot oss. Vi brukar vara 6 pers.
Utöver det så hoppas jag på fint väder.
På söndagar brukar vi ha nån typ av familjeträff, vi träffas för att fika, ibland äter vi lunch tillsammans. I morgon är det min pappas tur att ta emot oss. Vi brukar vara 6 pers.
Utöver det så hoppas jag på fint väder.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.