Vad gör ni ThaiSnack:are just nu?

Nu har nedräkningen till semestern startat..
4 timmar kvar! (Om inte det skiter sig med jobb, i så fall är det 10 timmar arbetstid kvar.)

"Per Olav " sa:
Nu har nedräkningen till semestern startat..
4 timmar kvar! (Om inte det skiter sig med jobb, i så fall är det 10 timmar arbetstid kvar.)
Härligt P-O, gubben är gammal här :D Vad händer på sem.
Ett bra tips gör dej osynlig dom sista timmarna :-\

"Rolf " sa:
Härligt P-O, gubben är gammal här :D Vad händer på sem.
Ett bra tips gör dej osynlig dom sista timmarna :-\

Har inget planerat på semestern förutom vecka 30 i Västervik (mc-dagarna).
Annars tar vi det som det kommer, tänker försöka hinna med Geiranger och trollstigen.

Som den enda kvar på it-avdelningen är det ju inte lätt att göra sig osynlig för mer än några minuter i taget.. ;)

"Per Olav " sa:
Har inget planerat på semestern förutom vecka 30 i Västervik (mc-dagarna).
Annars tar vi det som det kommer, tänker försöka hinna med Geiranger och trollstigen.

Som den enda kvar på it-avdelningen är det ju inte lätt att göra sig osynlig för mer än några minuter i taget.. ;)
Koppla om telefonen till växeln det brukar hjälpa.
Får se om vi ses i V-vik då

"Rolf " sa:
Koppla om telefonen till växeln det brukar hjälpa.
Får se om vi ses i V-vik då

Har direkt nummer som alla kan, det enda jag kan göra är att stänga av telefon.. ;)

Vore riktigt roligt att träffas i V-vik...

"Per Olav " sa:
Har direkt nummer som alla kan, det enda jag kan göra är att stänga av telefon.. ;)

Vore riktigt roligt att träffas i V-vik...
Vi har åkr ner förr om åren, har bekanta där. Får se hur det blir med tid i år. Vi får återkomma i saken
Rolf

"Rolf " sa:
Vi har åkr ner förr om åren, har bekanta där. Får se hur det blir med tid i år. Vi får återkomma i saken
Rolf

Frugan, jag och en kompis sammanstrålar med ett par i Jönköping på onsdagen 27de innan vi åker till Västervik.
Vi har förhandsbokat camping på Gränsö slott.
Kommer sannolikt att vara online på tisdagen 26e sista gången innan turen över misstänker jag.

"Per Olav " sa:
Frugan, jag och en kompis sammanstrålar med ett par i Jönköping på onsdagen 27de innan vi åker till Västervik.
Vi har förhandsbokat camping på Gränsö slott.
Kommer sannolikt att vara online på tisdagen 26e sista gången innan turen över misstänker jag.

Går det bra för henne att åka med nu? :)

"Kycklingen " sa:
Går det bra för henne att åka med nu? :)

Hon har inte protesterat högljutt i alla fall.. ;)
Hoppas bara det går bra när vi skall åka såpass långt, man har lätt för att bli lite öm i vissa kroppsdelar då.
För en annan är det ju glömt efter första ölen, men frugan dricker inget alls...

"Per Olav " sa:
Hon har inte protesterat högljutt i alla fall.. ;)
Hoppas bara det går bra när vi skall åka såpass långt, man har lätt för att bli lite öm i vissa kroppsdelar då.
För en annan är det ju glömt efter första ölen, men frugan dricker inget alls...

Jag kör ju inte själv, bara åker med. Kan göra ont, man behöver sanna och sträcka på sig. Den som körbrukar inte ha samma problem som den som sitter bak.
Ni får säkert så roligt så hon glömmer det tråkiga fort.

Du får gå och shoppa lite :D

Sittring.jpg

Nu är jobbet slut!!!

Dä har man jobbat 8 dagar i sträck till sjöss, en härlig ledighet hägrar framför en annan.
Har i nu läget ingen aning när nästa jobb kommer rusande emot mig, så det gäller att softa lagom...

Jo-Be

"Jo-Be " sa:
Nu är jobbet slut!!!

Dä har man jobbat 8 dagar i sträck till sjöss, en härlig ledighet hägrar framför en annan.
Har i nu läget ingen aning när nästa jobb kommer rusande emot mig, så det gäller att softa lagom...

Jo-Be
Men har du nåt på G. Du måste väl slita in lite deg så att du slipper den svenska sommaren ;)

Nu har jag nästan packat färdigt för morgondagen, ska köpa en flaska till att ta med hem. Skönt att slippa detta i morrn, då kan jag istället sitta med ångesten.

"Kycklingen " sa:
Nu har jag nästan packat färdigt för morgondagen, ska köpa en flaska till att ta med hem. Skönt att slippa detta i morrn, då kan jag istället sitta med ångesten.
Nämen så ska du inte känna, var glad och tänk tillbaks på det roliga du har haft och att du kan komma tillbaks och uppleva det du inte hann.
Sen längtar nog kissarna eter dej.

Hem känns helt ok, men hem betyder att semestern snart är slut och det lär dröja evigheter till nästa semester. Men så känns det alltid när man vart långledig.
Katterna längtar säkert inte lika mycket som jag. :)

Budda dag idag så kunde inte köpa en flaska på 7/11, får fixa det i morgon.

Liknande trådar

Svar
5
Visningar
2 K
Anonymius
A
M
Svar
7
Visningar
2 K