Vad gör ni ThaiSnack:are just nu?

6 timmars utförsåkning,. helt jävla slut i kroppen...

Men fan vad roligt det är med skidåkning utför...Det kommer jag att sakna när jag är bosatt i Thailand. 8)

Googla "Kylås
Fantastisk liten backa med lift.. och man blir väl mottagen av personalen...idag var vi drygt 50 åkare

Skall jäka lite frukost, kanske nanna en timme. Efter lunch bär det av till nya lägenheten, har köpt en del nya belysningar som skall monteras. En fördel med lite ljus också, på torsdag går det stora lasset.

Mare mare....... Seeeeegt idag.
Dock funkar CM avsevärt mycket bättre än i går :) :thumbsup: 8)

Ytterligare en tung dag blev det, Thong gick bort (30-01-2011) och lämnade 3 småttingar till mig och Jongrak att sköta. :( vi hade veterinär i huset 3 dagar i rad men tyvärr så hjälpte inte hans tjänster till, så hon somande in lugnt i eftermiddags ... Jo-Be"Sad"

Thong död 30-01-2011.webp

Plöjer igenom en satans massa inlägg ..... jobbar jag på så kanske jag hinner med alla den här sidan nyår :o

:wai:

Tack för era kondoleanser b-tung, rolfove, wanpen, kycklingen och psydrop det värmde och gjorde en lite gladare, vi(frugan)har i alla fall gett de små raketerna egna namn idag.

De heter numera: Euro, Dollar och den minsta Stiang(pengar på thai) :)

Jongrak & Berra aka Jo-Be

"Jo-Be " sa:
:wai:

Tack för era kondoleanser b-tung, rolfove, wanpen, kycklingen och psydrop det värmde och gjorde en lite gladare, vi(frugan)har i alla fall gett de små raketerna egna namn idag.

De heter numera: Euro, Dollar och den minsta Stiang(pengar på thai) :)

Jongrak & Berra aka Jo-Be

Lite sent... Men ändå. mina kondelanser

"Arnold Layne " sa:
Plöjer igenom en satans massa inlägg ..... jobbar jag på så kanske jag hinner med alla den här sidan nyår :o

Ja jobba på bara. Jag vet ju att du är en klok man med massor av kloka inlägg bakom dig :)

Liknande trådar

Svar
5
Visningar
2 K
Anonymius
A
M
Svar
7
Visningar
2 K