Vad gör ni ThaiSnack:are just nu?

Han gjorde ju snik när han svara mig.....han skulle behöva ta bort lite snikinlägg....

"Jo-Be " sa:
Ytterligare en tung dag blev det, Thong gick bort (30-01-2011) och lämnade 3 småttingar till mig och Jongrak att sköta. :( vi hade veterinär i huset 3 dagar i rad men tyvärr så hjälpte inte hans tjänster till, så hon somande in lugnt i eftermiddags ... Jo-Be"Sad"

Beklagar, Jo-Be! Det är alltid sorgligt att mista en sådan familjemedlem, har själv varit med om det några gånger och det är lika tungt varje gång. :'(

"Arnold Layne " sa:
Beklagar jag ochså Jo-Be ..... inte roligt när man mister en kär vän.
"Berralund " sa:
Beklagar, Jo-Be! Det är alltid sorgligt att mista en sådan familjemedlem, har själv varit med om det några gånger och det är lika tungt varje gång. :'(

Tackar! för kondoleanserna, Berralund och Arnold Layne... :wai:

Till er andra Chaimai:are säger jag att en tanke räcker över vad som hänt: - livet är kortare än vad man tror, så gör det mesta utav det och det gjorde Thong, hon lämnade kvar tre liv medans hennes eget tystnade :( Jo-Be

Thong 30-01-2011.webp

Idag fixa med lägenheten och sedan skall både jag och frugan till tandläkaren. Hoppas att vi inte har några hål, det är ju svindyrt att gå dit men ett nödvändigt ont. :(

Så nu har man burit in 960kg. pellets bara för att dom inte kan sätta på riktiga vinter däck på bulkbilen.Susade iväg i morse med 5kg i däcken på släpan. Trucken lyte på pallen, det såg jävligt tungt ut. Ville inte fråga vad det vägde. Sen bar det av hemmåt i ca 70km/tim.
Men nu är det inne. Har gjort mej förtjänt av en bastu med Knasen ::)
Rolf

JO-BE Sorry för hunden :wai:
Vet hur de kan kännas har haft ett par som tyvär har fått vandra vidare själv
du får se de som ja gör dom kommer till ett bra ställe....

glimten66

Tillcamilla.webp

Nu har jag precis sytt färdigt gardiner till min pappa som han ska ha i sin nya lägenhet som han flyttar in i till helgen.

Full fart med flyttningen, firman är här och packar. I morgon går lasset, tyvärr kan det då bli några dagar "off line" innan bredbandet är installerat i nya lägenheten. Det skall bli på fredag om allt stämmer, men kan man lita på dom? ???

Man får hoppas att dom håller vad dom lovar, men det är ju inte vanligt.
Håller tummarna att allt smyger på utan problem.
Rolf

Liknande trådar

Svar
5
Visningar
2 K
Anonymius
A
M
Svar
7
Visningar