Vad gör ni ThaiSnack:are just nu?

"Phirawan " sa:
Hoppas att ni kommer besöka på hotellet.. :wai:

Kan ni sprida info..???

har varit där nägra ggr men mest har ja varit där på jobb vi har säkert sprungit på varan några ggr i varu hissen när vi sk upp me saker till konferans avdelningen

"Phirawan " sa:
Hoppas att ni kommer besöka på hotellet.. :wai:

Kan ni sprida info..???

Jag bor tyvärr ca 400 km ifrån så jag kommer inte, men kanske en annan gång när man är i stockholm på en weekend.

Den dag jag kommer lovar jag att berätta för dej innan så vi kan träffas. :)

"glimten66 " sa:
har varit där nägra ggr men mest har ja varit där på jobb vi har säkert sprungit på varan några ggr i varu hissen när vi sk upp me saker till konferans avdelningen

Jaså..

Är det du som jobbar med din bror (Lasse Glimt) ..Då var jag träffa honom..2ggr. ( känt via CM:are kontakt)

"Phirawan " sa:
Jaså..

Är det du som jobbar med din bror (Lasse Glimt) ..Då var jag träffa honom..2ggr. ( känt via CM:are kontakt)

Nej vi jobbar på olika firmor men me samma saker så ibland hjälper vi varann
men min bror e kikjet mak mak

"Kycklingen " sa:
Jag bor tyvärr ca 400 km ifrån så jag kommer inte, men kanske en annan gång när man är i stockholm på en weekend.

Den dag jag kommer lovar jag att berätta för dej innan så vi kan träffas. :)

Ok kycklingen om du kommer lovar jag att du får rabatt på mat o dryck..

Jag har två norrlands killar på 14 år här på besök. Dom är söner till 2 kompisar som jag känt länge.

Dom går på ett fotbollsläger här i närheten.. Klart man ställer upp, inte kul att sova i en gymnastiksal. :)

Stora flyttdagen idag. Hade svårt att sova så det blev till en koll på datorn. Hoppas bara att jag får installerat bredbandet snabbt på nya adressen, förhoppningsvis på fredag. Men man blir tyvärr offline någon eller några dagar. CM-abstinenesen kommer att bli svår. :'(

Har inte så stor släkt och kompisarna jobbar. Så det blir flyttfirma, pianot klarar jag inte ensam i alla fall. Hoppas att jag får ny uppkoppling snabbt nu. Vi hörs! ;) :wai:

:wai:
ChaiMai:are

Jaha! det har varit lite tunnt av mina skriverier, men vovvisarna tar en hel del tid, visst finns tid mellan deras sovperioder, jag försöker att hålla mig ajour på vad som händer på CM, men det är svårt och jag har varit lite sliten, trött o.s.v. om nån trodde det var enkelt att ta hand om 3 valpar så är de väldigt välkomma och prova på, när man har fått den ena truten tyst med flaskan, ja! då kommer syrran och puttar undan. :D

Men sen är det matdags efter 2-3 tim. igen och varje stund tar ca 40-50 min. så pågår det nästa hela dygnet och det är snart 4 dagar sen Thong dog och jag har tagit över rollen som matmor till småttingarna, men nu har de lärt sig att ingen mat kommer nattetid, sista skrovmålet kommer kl. 23:00-00:00 sen är det uppehåll till morgonstund har guld i mun(eller när de börjar gny igen), ca kl. 05:30-06:30. :D

Jo! god nyhet, den svarta: Dollar(2:an) öppnade ögonen för 2 dagar sen och Euro(1:an) öppnade sina gluggar i dag, så nu ser jag framåt till att Stiang(3:an) öppnar sina små gluggar, det är inom gränsen för öppna ögon, har gått nu 11 dagar sen de föddes(vad é di lärde säger: 10-14 dagar för öppna ögonen).

Så nu har ni orsaken till varför det har varit lite aktivitet från min sida... Jo-Be ;)

"Jo-Be " sa:
:wai:
ChaiMai:are

Jaha! det har varit lite tunnt av mina skriverier, men vovvisarna tar en hel del tid, visst finns tid mellan deras sovperioder, jag försöker att hålla mig ajour på vad som händer på CM, men det är svårt och jag har varit lite sliten, trött o.s.v. om nån trodde det var enkelt att ta hand om 3 valpar så är de väldigt välkomma och prova på, när man har fått den ena truten tyst med flaskan, ja! då kommer syrran och puttar undan. :D

Men sen är det matdags efter 2-3 tim. igen och varje stund tar ca 40-50 min. så pågår det nästa hela dygnet och det är snart 4 dagar sen Thong dog och jag har tagit över rollen som matmor till småttingarna, men nu har de lärt sig att ingen mat kommer nattetid, sista skrovmålet kommer kl. 23:00-00:00 sen är det uppehåll till morgonstund har guld i mun(eller när de börjar gny igen), ca kl. 05:30-06:30. :D

Jo! god nyhet, den svarta: Dollar(2:an) öppnade ögonen för 2 dagar sen och Euro(1:an) öppnade sina gluggar i dag, så nu ser jag framåt till att Stiang(3:an) öppnar sina små gluggar, det är inom gränsen för öppna ögon, har gått nu 11 dagar sen de föddes(vad é di lärde säger: 10-14 dagar för öppna ögonen).

Så nu har ni orsaken till varför det har varit lite aktivitet från min sida... Jo-Be ;)

Jo-Be du e en bra hund mamma du lycka till me dom små liven :)

glimten66

Ligger i en solstol på Ko Lanta, med en MacBook Air i knät, sval dryck i handen, och läser på Chaimai :)
Jag är medveten om att det finns de som har det sämre :nod:

Liknande trådar

Svar
5
Visningar
2 K
Anonymius
A
M
Svar
7
Visningar