ChaiMai:are
Jaha! det har varit lite tunnt av mina skriverier, men vovvisarna tar en hel del tid, visst finns tid mellan deras sovperioder, jag försöker att hålla mig ajour på vad som händer på CM, men det är svårt och jag har varit lite sliten, trött o.s.v. om nån trodde det var enkelt att ta hand om 3 valpar så är de väldigt välkomma och prova på, när man har fått den ena truten tyst med flaskan, ja! då kommer syrran och puttar undan.
Men sen är det matdags efter 2-3 tim. igen och varje stund tar ca 40-50 min. så pågår det nästa hela dygnet och det är snart 4 dagar sen Thong dog och jag har tagit över rollen som matmor till småttingarna, men nu har de lärt sig att ingen mat kommer nattetid, sista skrovmålet kommer kl. 23:00-00:00 sen är det uppehåll till morgonstund har guld i mun(eller när de börjar gny igen), ca kl. 05:30-06:30.
Jo! god nyhet, den svarta: Dollar(2:an) öppnade ögonen för 2 dagar sen och Euro(1:an) öppnade sina gluggar i dag, så nu ser jag framåt till att Stiang(3:an) öppnar sina små gluggar, det är inom gränsen för öppna ögon, har gått nu 11 dagar sen de föddes(vad é di lärde säger: 10-14 dagar för öppna ögonen).
Så nu har ni orsaken till varför det har varit lite aktivitet från min sida... Jo-Be