Vad gör ni ThaiSnack:are just nu?

även i småland har snön vräkt ner.. men nu övergått i regn.. tråkigt att se den skitiga snön under.. >:(

Så är man då tillbaks igen, skönt. Flytten avklarad och det mesta är uppackat. Det är lika bra att komma i ordning direkt. En del återstår naturligtvis, men ordningen är återställd. Nu kallar vinglaset, skall inte smaka dumt. 8)

Legolas, du har tydligen haft en riktigt trevlig afton, skoj! Ha det så bra, men pussen avstår jag ifrån! ;D

Vad skönt att allt flöt bra. Har du redan fått bredbandet fixat? Der var snabbt.
Rolf

"rolfove " sa:
Vad skönt att allt flöt bra. Har du redan fått bredbandet fixat? Der var snabbt.
Rolf

Ja, dom höll vad dom lovade. Bra bolag som har sitt område lokalt här nere i sydvästra Skåne. Och jag lyckades direkt med anslutningen, konstigt nog. 8)

Du har rätt Lego. Jag var själv tränare och ledare för ett framgångsrikt F88-lag, där bl a min dotter var med. När man idag träffar damerna (de är ju vuxna nu) och börjar prata minnen så är det cuperna som Piteå Summer Games och Gothia som kommer upp. Det var en hel del bus med pojklagen på skolorna där vi bodde...

Man hade det man gjorde som ansvarig för 22 st 14 åriga blonda skönheter....... :nod:

"legolas " sa:
I skrivande stund s är jklockan 21.24...... jag är MER än halvpackad, och jag mår som en prins på grönbete.

Puss och en ostadig kram ifrån
legolas!!

Gomorron Gnägget!!

È huvudet på plats eller vill du skruva bort det från axlarna och ställa det i ett hörn?!? ;D :D ;D

Till ChaiMai members.

Idag var det första dagen jag måste fylla på flaskan med mat till Doggisarna, de har dragit i sig en hel sån på de 2 första sittningarna, huujujuj!!
Då är det fortfarande 3 sittningar kvar innan nattsömnen ska bli till, det är som att stoppa slangen i avloppet och spola för fullt, det tar aldrig slut... ;D :D ;D

Växer gör de så det knakar, framför allt har jag börja se skillnad på öronen, de har blivit större, vad jag kan tyda av det så ser det ut som hängande öronlappar :thumbsup: tror lite att detta blev en bra blandning, hoppas det i alla fall, de verkar ha ett gott lynne och personligheter, släpper jag dem fria på gräsmattan så kommer de 2 största knallande tillbaka till mig ganska omgående, men de ska ju lätta på trycket först och kanske klämma en kabel innan ankomst till mig.

Jo-Be

Sitter med morgonkaffet ..... ska strax försöka göra lite nytta trots att det är ledig helg :laugh:

Samma här. Förstår inte var alla små uppdrag kommer ifrån ;)
Ska väl fixa lite med bilen (stenskott på extraljusen) bara det kunde sluta blåsa.
Rolf

ja ni har de bra ni som kan sitta hemma i da själv ska ja i vägg o bygga på mässan inför möbel

kul att hundarna mårbra

glimten66

Då var man hemma igen efter 6 timmars hårt slit på jobbet, men kommer att kännas bättre när jag får lönen och ser att kompen stiger ännu mer, gäller bara att få in lite vett i huvudet så jag tar ut det jag är berättigad till.

Ska hem till Far senare under dagen och städa hans gamla lägenhet.

Måste bara komma ihåg att lägga vinet på kylning innan jag sticker så jag har något roligt att se fram emot denna blåsiga lördag.

"Kycklingen " sa:
Då var man hemma igen efter 6 timmars hårt slit på jobbet, men kommer att kännas bättre när jag får lönen och ser att kompen stiger ännu mer, gäller bara att få in lite vett i huvudet så jag tar ut det jag är berättigad till.

Ska hem till Far senare under dagen och städa hans gamla lägenhet.

Måste bara komma ihåg att lägga vinet på kylning innan jag sticker så jag har något roligt att se fram emot denna blåsiga lördag.

ös på bara.. Dina fylleinlägg uppskattas. Jag kan cykla över med lite Treo i morrn 8) 8)

Det vankas V75-träff med polarna , och förväntar mig att dom stora kulorna rullar in så att man snart kan ut och resa igen 8)

"Arnold Layne " sa:
Det vankas V75-träff med polarna , och förväntar mig att dom stora kulorna rullar in så att man snart kan ut och resa igen 8)

Men du är ju inte med i våran DD tävling? Kanske du hoppar på nästa lördag?

Liknande trådar

Svar
5
Visningar
2 K
Anonymius
A
M
Svar
7
Visningar
2 K