Vad gör ni ThaiSnack:are just nu?

Dags att luncha lite...

20200807_122005.jpg

Lycka till med allt vad det innebär. :)
Jobbigt att flytta men skönt när det är gjort.
Vad händer med ert ställe nu? Någon annan som tar över och arrenderar stället?
Skapa gärna en ny tråd om din flytt och det nya livet, det kan vara en trevlig läsning för oss som tycker att politik inläggen har börjat förstöra andemeningen med forumet.
Ja ett Thai form ska handla om Thailand och inte Sverige och politik

Sitter ute i solen och svettas med en kall dricka, dock utan procent. Jag kan dock tänka mig att ta en sväng till Systemet och köpa några öl att avnjuta, utan is naturligtvis. Något starkare än så blir det inte.

Håller helt med, hoppas att du vill göra det. Sådant är mycket trevligare än trådar om elände i Stockholms förorter precis som någon påpekade. Lycka till med flytten, håller tummarna för att allt går väl. :wai:
Ja jag har hallt pa ock packat i flera manader , och sklle ha tagit massor av bilder men min camera har tornat tokig ! Far vall kopa en ny sa det kan bli lite foton har fran natt av dom nya stallena

Ja jag har hallt pa ock packat i flera manader , och sklle ha tagit massor av bilder men min camera har tornat tokig ! Far vall kopa en ny sa det kan bli lite foton har fran natt av dom nya stallena
Jag har inte varit i Thailand på länge men längtar dit som så många andra. Därför håller även jag med Berra och övriga att dina trådar är mycket intressanta. Du kan väl ta foton med mobilen, det brukar duga bra. Men inte ska jag tjata, du har fullt upp.

Jag är hemkommen från Bredaryd efter lite shopping och lunch med mor, bror och svägerska.
Sambon stannade hemma och målade.
Nu exakt 14.35 slutar mina jobbarkompisar jobba för helgen, det betyder att min semester är över för denna gången.
Det blir ju en fin avslutning på semestern i alla fall i denna värmen. Men akta er för vargen som lär stryka runt i era trakter.

Det blir ju en fin avslutning på semestern i alla fall i denna värmen. Men akta er för vargen som lär stryka runt i era trakter.
Jag läste idag att det var två stycken, DNA på avföringen sa en hona och en hane. Bilderna som läggs ut här är den ena grå och den andre mer brun. En av dom sågs senast vid byggmax som ligger hitom Gislaved så ca 2km härifrån.

Gårdagen gick i fiskens tecken :) idag bestämde chefen att vi skulle ut och plocka kantareller, och leta efter mer lingonställeno_O kom nyss hem, kollade stegräknaren som sa vi gått nästan 2 mil. Vi hittade några kilo kantareller, men nu är det torrt i markerna. I min strupe flödar det strax en öl:D

Liknande trådar

Svar
5
Visningar
2 K
Anonymius
A
M
Svar
7
Visningar
2 K