Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Jag har jobbat mella 06-12, sen hem, sen iväg och handla mat, vi tog varsin liten cheeseburgare på burger king, nu är det soffan innan jag gör något mer.
Har varit vid fritidshuset och dragit upp båten. Skepparna 4 resp 5 år krävde att få göra en sista tur innan det nödvändiga jobbet drogs i gång. Det gick bra med rengöringen för att det var få snäckor.
Efter att båten var färdig tog vi bort en gran cirka 2 dm diameter. Märkligt hur mycket grenar det finns på en gran.
Frugan har varit hemma och tittat på demonstationerna i BKK och möjligen också på andra ställen. Verkar ha varit många ute och ganska lugnt i jämförelse med Belarus.
Tiotusentals människor har samlats i den största demonstrationen sedan kuppen 2014 i Thailands huvudstad Bangkok. Protesterna riktar sig både mot den politiska makten och mot kungahuset.
Nu är hästköttet på grillen, vet att 99% skiter i det. Därför så roligt att speciellt för muntergöken Dick, att dela med mig var är du, tyst ett tag nu
Nu är hästköttet på grillen, vet att 99% skiter i det. Därför så roligt att speciellt för muntergöken Dick, att dela med mig var är du, tyst ett tag nu
Var tvungen att besöka konsultet, men visst är det trevligt att träffa kompisar som bor eller är där på besök( träffade en som jag inte sett på 6-7 år), handla i livsmedelsbutiker, käka en bra pizza men annars tycker jag att Pattaya har sett sina bästa dagar och är ju ungefär som thaimat, mycket överskattat.
Jag hoppas verkligen att ett konsulat i Khon Kaen som jag har 35 mil till öppnar snart och som har varit på gång i cirka 2 år men det är visst något problem med någon thailändsk myndighet.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.