Vad gör ni ThaiSnack:are just nu?

Tar mig en iskall med is ;)
Snart kommer jag tråka forumet med grillbilder:kewl_transparent:
20210709_203958.jpg

Skall köra till återvinningen och kasta en del skräp. Sedan besök av bekanta i eftermiddag. Förhoppningsvis slutar regnet så att vi kan grilla kycklingklubbor. Frugan och kompisen kommer säkert att käka isaanslafs, hon kommer från Chum Phae så dom var nästan grannar.

Skall köra till återvinningen och kasta en del skräp. Sedan besök av bekanta i eftermiddag. Förhoppningsvis slutar regnet så att vi kan grilla kycklingklubbor. Frugan och kompisen kommer säkert att käka isaanslafs, hon kommer från Chum Phae så dom var nästan grannar.

Såg precis din profilbild. Går den att anmäla någonstans så att en moderator gör något åt den? ;)

Kolla på komprimatorerna om det finns en lite blå klister lapp där det står Lindroos Svetsservice, då vet du att jag har målat den!!
Ofta står det åxå Avfallsteknik Skandinavien "vi tar hand om erat avfall! Eller Servicelink Skandinavien servar era balpressar! :beer:

Liknande trådar

Svar
5
Visningar
2 K
Anonymius
A
M
Svar
7
Visningar
2 K