Vad gör ni ThaiSnack:are just nu?

Osynliga köttet!! ;) det blir man inte fet på:)
Nä och på din kroppshydda va vi ser på foton behöver du inte mer, men skämt och sido, var tunna grisskivor lagt på stål rostfri platta, ligger där än.
Blir gött men soltorkat så jag va skeptisk första gången.
Då hade vi lite mer träd och hon gjorde det i burar, men jag högg ner.

Frugan har ett nytt husdjur som bor bakom butiken

1627971898117.jpg

1627971898245.jpg

1627971898317.jpg

Nä och på din kroppshydda va vi ser på foton behöver du inte mer, men skämt och sido, var tunna grisskivor lagt på stål rostfri platta, ligger där än.
Blir gött men soltorkat så jag va skeptisk första gången.
Då hade vi lite mer träd och hon gjorde det i burar, men jag högg ner.
Vad jag behöver eller inte skall du skita I. Inte konstigt att folk inte vågar lägga ut bilder på sig själva här, när det finns nötter som kommenterar som du ;)

För min del ingen fara, jag tar inte åt mig.
Men samtidigt påstår du att folk inte vågar lägga ut bilder pga mig.
Säg klart ut och jag kan ändra på mig, jag har inte utgjort något hot mot någon, utrycker ja mig skrämmande ibland får ni moderatorer säga till, och inte min mening och förlåt om det visat sig så, jag har min jargong men nej absolut inte min mening att skrämma någon och får be om ursäkt om så skett..

Men samtidigt påstår du att folk inte vågar lägga ut bilder pga mig.
Säg klart ut och jag kan ändra på mig, jag har inte utgjort något hot mot någon, utrycker ja mig skrämmande ibland får ni moderatorer säga till, och inte min mening och förlåt om det visat sig så, jag har min jargong men nej absolut inte min mening att skrämma någon och får be om ursäkt om så
Är du avstängd nu eller bara skoj

Liknande trådar

Svar
5
Visningar
2 K
Anonymius
A
M
Svar
7
Visningar