Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Blir käk hos Pam's idag, såg det var nån diskussion in nån annan tråd om engelskan. Tja här är det burmeser, flytande engelska samma hos Jompa/Lucky. Här får Thai passa på. Burmeser som kommer från knappa förhållanden. Imponerande
Jag hade tänkt att sälja en låda till mamma, men kom på nu att det blir en bra julklapp till henne som har allt men har problem pga ålder att storhandla.
Jag såg i en annan tråd att vissa här inte har några som helst krav på högkvalitativ underhållning. Titta på Idol när man kan vässa geniknölarna ihop med firma Luuk & Lindström. 34 poäng blev poängskörden ikväll.
Jag såg i en annan tråd att vissa här inte har några som helst krav på högkvalitativ underhållning. Titta på Idol när man kan vässa geniknölarna ihop med firma Luuk & Lindström. 34 poäng blev poängskörden ikväll.
Inget fel i det, å kattmat har du börjat äta
Nä, nu skall jag köra taxi, frugan slutar 22.00
Får se när jag kommer hem om tuben har nått med Hylands hörna
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.