Vad gör ni ThaiSnack:are just nu?

"ledarn " sa:
Kollade precis "nya" Pirates filmen.....

Din stora idol är med igen Gazza...... (Jack's Pappa)

Ska se om jag kan ladda hem den i kväll

Kolla in Gaddafis Tunnelsystem.. En tunnel går rakt under Hotellet där journalisterna bor, bra ställe enligt mig för Gaddafi att gömma sig 8) :)

Skärmavbild+2011-08-23+kl.+09.01.04.jpg

Jag köpte en massa filmer en kväll på semestern, men har inte fått tummen ur att kika på dom ännu.
Jag brukar göra så på semestrarna, sen när jag kommer hem upptäcker jag att i regel går det bara att kika på ca hälften av dom, resten brukar inte vara något på eller så är det så dåligt gjorda så man får inget innehåll utav filmen.
Ändå köper jag nästa gång igen :)

Har slötittat på "Fånarna på fortet", skall fortsätta att kolla på MFF - Zagreb nu. Men det är skitsvårt för dom himmelsblåa, trots att Zagreb just fick en utvisning.

"ledarn " sa:
Ha, ha, ha...... Det var många år sen jag slutade handla filmer i LOS....

Det är ju precis som du säger, dom som kvaliten är ok på har ju en så otroligt skön textning så man fattar ingenting om man har den på...

Precis, konstigt att inte piratfilmerna försvunnit iom nätet.

Fick dom beställda CM T-shirtarna idag, det var snabb leverans (2 dagar). Bra kvalitet är det så jag är helnöjd! :thumbsup:

En marinblå för mig och en divablå till frugan.

Och det börjar komma svenska äpplen i affärerna. Äntligen slipper man dom importerade med vaxade skal, dom måste man ju skala. 8)

Idag skall vi åka till Skånes Djurpark (om inte vädret sätter käppar i hjulen). Skoj för ungarna att få lära sig lite om våra nordiska djur. Det är dessutom en skön 3-km promenad. :)

"Berralund " sa:
Idag skall vi åka till Skånes Djurpark (om inte vädret sätter käppar i hjulen). Skoj för ungarna att få lära sig lite om våra nordiska djur. Det är dessutom en skön 3-km promenad. :)
Ha en trevlig dag Berra!

Själv ska jag städa hemma.

"Berralund " sa:

Trodde inte skåningar behövde åka till djurpark.. Jag fick för mig att det räckte med att ta en vandring i Malmö.... 8)

( För er som inte fattade, så var detta ett typisk kärleksfull kittling till skåningar , som jag för övrigt tycker väldigt mycket om ;) )

"Gazton " sa:
Trodde inte skåningar behövde åka till djurpark.. Jag fick för mig att det räckte med att ta en vandring i Malmö.... 8)

( För er som inte fattade, så var detta ett typisk kärleksfull kittling till skåningar , som jag för övrigt tycker väldigt mycket om ;) )

Du är alltid så vänlig, man blir alldeles överväldigad! ;)

Liknande trådar

Svar
5
Visningar
2 K
Anonymius
A
M
Svar
7
Visningar
2 K