Vad gör ni ThaiSnack:are just nu?

Får du upp frugan bakpå..?
Nja hon åker med på HDn ibland men inte ofta. Finåkning :)

IMG_0767.jpeg

Inga "sjöfarare" som reagerar
Mycket "sjöfolk" här på forat, vad gör ryska gasriggar och constructs mellan Öland o Gotland? Fick för mig att ledningen läggs utanför Gotland och inte i svenskt territor? Eller har ett makt galet kommunalråd lovat en bypass i Karlskrona....
SmartSelect_20220117-192338_Chrome.jpg
Inga "sjöfarare" som reagerar ...?

Dags att gå upp, skall göra lite inställningar på riggarna när dom skall bota om, annars mest självgående nu, hoppas dock jag får nya moderkortet idag, på skitkortet går bara 2 gpu av 6.
Dags att koka lite ägg med, bara yngste som får gå till skolan idag.
Dock så verkar dom inte lika rabiata som innan nyår på äldstes, vid smitta i ett klassrum igår så stänger dom bara den klassen i 3 dagar sen tillbaks till skolan så på Fredag får han komma till skolan igen innan 14 dagar.
Sen blir det till Nissan idag, kolla försäkringen, börjar bli stamkund där, var ju inte längesen vi var där och ordna alla små repor etc som blivit under åren, innan vi bytte försäkringsbolag....
Kollade listan för extension, papprena där är så gott som klara, skall bara ha ett intyg från amphoe i byn att frugan bytt efternamn, fan det är 2022, datorer, hört talas om det, samt står ju på både id, pass och husbok.....
Får se om man hinner till nya favvostället med eller om det blir lunch i Na Jomtien.

Var du och besökte någon i Rom Yen i Baan San Sa Ran. En likadan bil som din såg jag där?
Haha kan mycket väl vara så. Körde den fort var det säkerligen mig. Vi åkte ju hem till Katöjen Nadia (fd. Copper Bar) föräldrahem och hälsade på. Vart det låg vet jag inte annat än att det var flera mil ut i bushen. Nordöst om stan..

Ja jag motorbromsar en del, finns ingen mening att köra full fart och tvärbromsa.
Sen kanske beror på kvalitet, inget Ford är kända för.
Har bytt däck en gång på 100.000km, behöver inte byta varje gång jag kör till Isaan 5555 ;)
Ja nästa gång ska vi ta fården. De behöver så nåt annat än trötta riskokare stackarna.

Liknande trådar

Svar
5
Visningar
2 K
Anonymius
A
M
Svar
7
Visningar
2 K