Vad gör ni ThaiSnack:are just nu?

Lite läskigt att kompletterings plantera barfota I lervattnet första gången, men va f***n nan har ju valt att komma hit,555
SmartSelect_20220119-160708_Gallery.jpg

SmartSelect_20220119-160725_Gallery.jpg

Lägg inte så mycket vikt på det inlägget, jag var bakfull och lite sur för hon har vart gnällig sen vi kom hem från byn, brukar vara så i par veckor efter varje gng vi vart där uppe också sitter man isolerade nästan ihop på det....
Jag skall inte skilja mig, skrev bara av mig när jag var på dåligt humör ;)
Yngste sonen har lite hosta, snuva och nyser men annars är han pigg och alert och springer runt.
Han fick vara hemma från skolan.
Får ta ett snabbtest till imorrn, gjorde ett igår och visa negativt så får hoppas han inte fått det när han vart i skolan.
Fick nytt moderkorrt så nu är alla riggar uppe och går.
Hahaha min kärring har humor med ...! Hon sa att om du är så renlig så kan vi ta o byta! Jag får din fru och du får min. (Hon tycker jag e en skitgris när jag glömmer bädda)

Hahaha min kärring har humor med ...! Hon sa att om du är så renlig så kan vi ta o byta! Jag får din fru och du får min. (Hon tycker jag e en skitgris när jag glömmer bädda)
Ja kliniskt rent som ett nyincheckat hotellrum 24/7.
Man är väl bortskämd från tiden ombord när man haft någon som städat hytten dagligen..
Går det ju knappast med småbarn i huset, helst 2 pöjkar ;)
Vi har ju bott i condo och hus själva i nästan ett år utan barn, då vart det rent ;)
Vi har för mycket saker/skit...
Sen kunde hon hållt sig till uteköket gällande maten som skall säljas, behöver inte använda båda köken, båda 2 är fullrustade, så hon hade klarat sig med det ute för matförsäljning och det inne för mat till familjen...

Ja kliniskt rent som ett nyincheckat hotellrum 24/7.
Man är väl bortskämd från tiden ombord när man haft någon som städat hytten dagligen..
Går det ju knappast med småbarn i huset, helst 2 pöjkar ;)
Vi har ju bott i condo och hus själva i nästan ett år utan barn, då vart det rent ;)
Vi har för mycket saker/skit...
Sen kunde hon hållt sig till uteköket gällande maten som skall säljas, behöver inte använda båda köken, båda 2 är fullrustade, så hon hade klarat sig med det ute för matförsäljning och det inne för mat till familjen...
Bortskämd med hyttstädning är bara förnamnet. Det slutade de flesta svenska rederier med i mitten av 90-talet. Nej, med barn funkar det inte att vara pedant, släpp lite på det. Tolerans är ordet, det du skrev igår chockade faktiskt mig.

Lite läskigt att kompletterings plantera barfota I lervattnet första gången, men va f***n nan har ju valt att komma hit,555
SmartSelect_20220119-160708_Gallery.jpg

SmartSelect_20220119-160725_Gallery.jpg
Hej

Du gör helt rätt, tycker riskerna är överdrivna, jag har ju också traskat runt i lervällingen på risfälten, gått till midjan i lera när dammar har pumpats ur och vi har plockat fisk, badat och lagt ut fiskfällor i vattnet i många år utan att någon gång ha drabbats av några som helst problem.

Mvh isan lover

Den svenska avundsjukan börjar lysa igenom. Eller kan det vara så att det är en finsk avundsjuka? Den är nog nästan värre.
Jag är biologiskt kvarts finne, har några finska kontakter och alla är superbra. Känns ändå som det är inte e etniskt betingat att bara hata all framgång hos andra utan politiskt. Gråsosseaktigt

Kan man inte vinna på bingolotto så ska man fan inget ha! Godmorgon det är 2022 nu. Ingen delar sin grå vardag eller sin ångest på Insta de delar sina 5 minuter på lyxresort med parasolldrinkar. sss-> Ingen vill läsa om din ångest för att gå upp på morgonen så bara ta o lägg ner

Idag har vår kommunikation brustit rejält här hemma.
Skulle byta om till träningskläder men till min förvåning var alla träningsbyxor nytvättade under dagen.
Fick ta det torraste paret, det går att lösa det mesta om man är lite flexibel:)
Vad ska du träna så här tidigt på dagen?

Själv tränar ja kl 20 ikväll när det är mindre hett ute

Liknande trådar

Svar
5
Visningar
2 K
Anonymius
A
M
Svar
7
Visningar